Dennis8102 Geplaatst: 25 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2005 (bewerkt) is er een boing in het spel? ik d8 dat ik hem bij een vriend eens gezien had maar die vriend weet weet dat nie meer is hij er zo ja waar staat hij en moet je nog iets doen om hem te krijgen? Edit: nog een vraag: hoe krijg je autos in die garage in san fiero? Bewerkt: 25 oktober 2005 door Dennis8102 Reageren
Flame^ Geplaatst: 25 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2005 is er een boing in het spel?ik d8 dat ik hem bij een vriend eens gezien had maar die vriend weet weet dat nie meer is hij er zo ja waar staat hij en moet je nog iets doen om hem te krijgen? Ja, deze zit in het spel. Hij heet de AT-400 en je vind hem in de grote hangar op het vliegveld van Las Venturas, je hoeft er volgens mij niks bijzonders voor te doen . Reageren
Mark B. Geplaatst: 25 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2005 Maar je moet niet te snel aan komen rijden anders is er te weinig tijd om hem te laden en dan staat hij er niet.. Reageren
Dennis8102 Geplaatst: 25 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 25 oktober 2005 k thx ik zal kijke Reageren
the master gamer Geplaatst: 25 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2005 Er zijn heel veel hangars daar maar het is die die in een van de hoeken zit Reageren
jaah90 Geplaatst: 25 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2005 ik heb het vliegtuig al gevonden, maar: ik stap in rij hem de hanger uit maar dan is daar achter al een obstakel hoe kan ik dan het vliegtuig goed draaien, want uitstappen gaat niet want dan kom je er niet meer in Reageren
Gunslinger Geplaatst: 25 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2005 ik heb het vliegtuig al gevonden, maar:ik stap in rij hem de hanger uit maar dan is daar achter al een obstakel hoe kan ik dan het vliegtuig goed draaien, want uitstappen gaat niet want dan kom je er niet meer in Je moet heel voorzichtig naar achteren rijden. Als je helemaal de hangar uitbent, moet je de AT-400 draaien, en telkens een heel klein beetje gas geven. Je zult zien dat je genoeg ruimte hebt om te draaien. Ga dan de startbaan op, richting het noorden. Dan... "This is Las Venturas Airport. You have permission to take off." Gunslinger Reageren
s.e.v.a.n. Geplaatst: 25 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2005 Er is altijd nog de Andromada als een andere Boeing alleen die kan je alleen spawnen met Armax als je hem voor de PS2 hebt tenminste Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.