-Matthijs- Geplaatst: 25 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 oktober 2005 Excuses als dit hier niet thuis hoort. In welke map moet ik het bestand ''wheelmod'' zetten? En ik heb een taxi gedownload met de naam ''chevybelairkauf'' het bestand van de taxi heet chevybelairkauf.cvm waar moet ik dit bestand in zetten. Met de IMG Tool? Alvast bedankt! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MarcN Geplaatst: 25 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 oktober 2005 Meestal zit er wel een readme bij, hoe als het moet. Lees dat eerst maar eens door, want ik weet het bijna zeker dat dat er wel bij moet zitten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jorge_F Geplaatst: 25 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 oktober 2005 Die auto moet je installeren met het programma Vice City Mod Manager. Het is een heel simpel programma, gewoon installeren, openen, en via dat programmatje het .vcm bestand openen en vervangen door een willekeurige auto. Je kan de Vice City Mod Manager onder andere downloaden op www.gtagaming.com . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Damos Geplaatst: 25 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 oktober 2005 (bewerkt) de site werkt niet Edit: had prongeluk weg geklikt sorry werkt wel Bewerkt: 25 oktober 2005 door Shin Chan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Matthijs- Geplaatst: 26 oktober 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 oktober 2005 Goed, nu heb ik een leuke vliegtuig gedownload die dan in de plaats moet komen voor mijn Hunter, alles netjes gedaan met IMG tool en colleditor(ofzo), Maar waar staat hij nu Op de oude plek staat hij niet, maa dat gaat niet want daar kan hij niet op stijgen, en op het vliegveld zie ik hem ook niet. De Hunter is wel weg nu. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Follow Geplaatst: 26 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 oktober 2005 Goed, nu heb ik een leuke vliegtuig gedownload die dan in de plaats moet komen voor mijn Hunter, alles netjes gedaan met IMG tool en colleditor(ofzo), Maar waar staat hij nu Op de oude plek staat hij niet, maa dat gaat niet want daar kan hij niet op stijgen, en op het vliegveld zie ik hem ook niet. De Hunter is wel weg nu. Er is nog 1 ander manier, download de GTA ultimate trainer van gtagames.nl en in die trainer kun je een hunter spawnen met de toetsen: RSHIFT + 3 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.