Follow Geplaatst: 25 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 oktober 2005 In het bestand gta3.img had ik de gangs veranderd maar nu blijkt het dat alleen de txd veranderd moest worden en ik deed bij 2 ook de dff, het probleem is niet erg, het spel doet het nog wel namelijk maar de outfit is niet goed, kun je pleas een schone gta3.img sturen, alvast bedankt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gangsta Geplaatst: 25 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 oktober 2005 Hier heb ik een schone gta3.img voor je. Ik probeerde hem via het Forum up-te-loaden maar het werkte niet, dus via Rapidshare heb ik het gedaan. http://rapidshare.de/files/6735432/gta3.dir.html Druk beneden op Free en dan moet je wachten etc. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Follow Geplaatst: 25 oktober 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 oktober 2005 Hier heb ik een schone gta3.img voor je. Ik probeerde hem via het Forum up-te-loaden maar het werkte niet, dus via Rapidshare heb ik het gedaan. http://rapidshare.de/files/6735432/gta3.dir.html Druk beneden op Free en dan moet je wachten etc. Dat is gta3.dir, ik moet gta3.img hebben Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Damos Geplaatst: 25 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 oktober 2005 voor vice city of voor gta3 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gangsta Geplaatst: 25 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 oktober 2005 Ik kan gta3.img niet uploader via Rapidshare. Via Forum kan ook niet. Ze zeggen: De Document bevat geen gegevens. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Damos Geplaatst: 25 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 oktober 2005 komt denk ik omdat het een .img bestand is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Follow Geplaatst: 25 oktober 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 oktober 2005 voor vice city of voor gta3 Voor gta vice city. En gangasta het geeft niet, het spel doet het nog teminste Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Damos Geplaatst: 25 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 oktober 2005 of je moet opnieuw instaleren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dizzee Geplaatst: 25 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 oktober 2005 (bewerkt) Ik kan gta3.img niet uploader via Rapidshare. Via Forum kan ook niet. Ze zeggen: De Document bevat geen gegevens. De gta3.img is, zie ik hier, ongeveer 300 MB groot. Via Rapidshare mag je maar max. 50 MB uploaden in één keer. Dus via het forum zal het zeker niet gaan. Ofwel moet je eens zoeken via google, of simpelweg gewoon je vice city opnieuw installeren en je savegames goed bewaren. EDIT* Ok Gangsta, mijn excuses, daar wist ik niet van. Bewerkt: 25 oktober 2005 door Dizzee Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gangsta Geplaatst: 25 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 oktober 2005 Ik heb het geprobeerd met mijn uploader van 500 MB maar het lukte niet. Dus ik denk dat de map gewoon niet goed is ofzo. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Upstream Geplaatst: 25 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 oktober 2005 stuur dan gewoon de dff's en txd's van de gangs. heel gta3.img versturen is waanzin Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Follow Geplaatst: 25 oktober 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 oktober 2005 Anders heb ik een nog een idee: Open de gta3.img met een img tool die te vinden is bij gtagames. En dan deze twee bestanden opzoeken: Cba.dff en Cbb.dff Die moet je extracten bij commands in een een map. En stuur die dan op. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sooterboy16 Geplaatst: 30 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 30 mei 2007 ik heb ook een gta3.img nodig >>> Door HerrieM: De gta3.img staat gewoon op de instalatiedisk van GTA, dus opnieuw instaleren is de oplossing.<<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.