garco Geplaatst: 25 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2005 Ik heb een keer het genoegen mogen hebben in een Buccaneer te rijden. Dat was echter snel afgelopen aangezien ik hem uit de militaire basis had meegenomen. Nu kan ik hem nergens meer vinden. Ik heb bijna alle kaarten afgemouse-overt, maar dat schiet niet op. Staat hij nog ergens? Reageren
Damos Geplaatst: 25 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2005 heb je hem niet in een garage gezet ? Reageren
Froodooo Geplaatst: 25 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2005 Hij zou op dezelfde plek moeten staan, als waar jij hem de eerste keer gevonden hebt. Mijn advies is: blijf gewoon steeds opnieuw terugkomen. Ik denk dat hij er op een gegeven moment dan wel weer staat. Succes ermee! Reageren
Damos Geplaatst: 25 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2005 je moet niet de hele tijd op die plek staan anders komt hij nooit Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 25 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2005 De Buccaneer staat vaak in Bayside Marina. Vanuit San Fierro de Gant Bridge over en dan het eerste plaatsje aan je rechterhand. Heb even geen kaartje paraat..... Reageren
Dizzee Geplaatst: 25 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2005 (bewerkt) Daarvoor dient ook de nieuwe wikiGTA site, he schaap. http://nl.wikigta.org/index.php/Grand_Thef...les_San_Andreas Directe link naar de kaart van de voertuigen. succes nog. Bewerkt: 25 oktober 2005 door Dizzee Reageren
garco Geplaatst: 25 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 25 oktober 2005 Hij zou op dezelfde plek moeten staan, als waar jij hem de eerste keer gevonden hebt. Mijn advies is: blijf gewoon steeds opnieuw terugkomen. Ik denk dat hij er op een gegeven moment dan wel weer staat. Succes ermee! Daar staat nu steeds een andere auto (willekeurig). Die kaart met auto's zoekt niet prettig aangezien je 1000 stipjes af moet met je muis. Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 26 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2005 Misschien is het wel een glitch of een bug (weet het verschil niet echt!).. Net zoals met basket ballen als je iets verkeerds hebt gedaan kan je het nooit weer doen! Ruurd31 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.