gta_player Geplaatst: 5 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2005 gelieve niet een speciaal topic aan te maken als je hier al gepost heb ja sorry foutje van mij Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr.Boss Geplaatst: 5 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2005 sommige mods doen het gewoon glad niet ik word er knettergek van dan zijn de auto's gewoon wit of een gedeelte Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gino Geplaatst: 5 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2005 dat kan je herkennen als je bijvoorbeeld een auto van 65 kb wil vervangen door een 2 mb BMW .. daar krijg je het ongetwijfeld van Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flying Dutchman Geplaatst: 16 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2005 ik heb die hele handleiding gelezen van 'hoe installeer ik auto's met de IMG-tool'. bij mij gaat het bijna altijd fout, het is alleen gelukt om de bmw m6 te vervangen voor de Virgo. Maar meestal als ik een nieuwe auto er in zet, en ik doe 'load game' dan gaat ie laden, paar als het paarse balkje bijna aan het einde is, stopt ie en als ik dan op enter druk dan krijg ik een foutmelding te zien. dan doet VC het niet meer en dan moet ik hem op nieuw installeren. kan iemand zeggen waar dit aan kan liggen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eclipse Geplaatst: 16 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2005 Je moet ook niet load game maar new game doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pontifex Geplaatst: 17 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2005 je moet niet "replace" doen want dan zegt die bij mij ook "file too big to replace", doe gwn delete en zet de andere er in de plaats gelijk bij de uitleg :unsure: :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flying Dutchman Geplaatst: 17 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2005 maar waarom doet die BMW M6 het dan wel bij als ik load game doe? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bradley H. Geplaatst: 17 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2005 Je moet ook niet load game maar new game doen. Wat een onzin <_<, jij weet ook dat het hier niet aan ligt, komt nooit voor. Weet je zeker dat de bestanden die je replaced de zelfde namen hebben als die je verwijdert had ? Hiermee bedoel ik: Stel je hebt een infernus die wil je door een BMW verplaatsen... Als je die BMW download en je opent die map staat er meestal Infernus.dff en infernus.txd in, alhoewel het ook weleens wilt gebeuren dat er gewoon staat: BMWM6.dff en BMWM6.txd dan moet jij de namen veranderen naar infernus... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eclipse Geplaatst: 17 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2005 Bradley dat was geen onzin, hij zegt duidelijk in z'n bericht dat hij load game deed. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wauzie Geplaatst: 18 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 Wat een onzin <_<, jij weet ook dat het hier niet aan ligt, komt nooit voor. Het ligt wel degelijk aan de Load Game, zoals Eclipse al zei. Dus gelieve een beetje de post goed te lezen....... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rickiozo Geplaatst: 18 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 Hallo, Ik heb de sandking met de IMG tool geinstalleerd en hij werkt.. Zijn er nog meer mod dan die 20 auto;s die je met de IMG tool kan installeren ??( ik bedoel wel wagens en voertuigen!) Ik hoor het wel Gr RIck Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eclipse Geplaatst: 18 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 Er zijn er een heleboel..kijk maar eens in de Download DataBase van GTAGames.nl...ook kan je eens kijken op google Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flying Dutchman Geplaatst: 18 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 bijvoorbeeld toen ik de boeing 737 geinstalleerd had, had ik de files skimmer.txt en skimmer.dff gedelete en de nieuwe erin gezet, en dan rebuild archiv en hij deed het niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flying Dutchman Geplaatst: 19 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2005 het is al gelukt, ik kan alles installeren, met de gta mod installer, die je hier kunt downloaden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bradley H. Geplaatst: 19 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2005 Wat een onzin <_<, jij weet ook dat het hier niet aan ligt, komt nooit voor. Het ligt wel degelijk aan de Load Game, zoals Eclipse al zei. Dus gelieve een beetje de post goed te lezen....... Sinds waneer kun je een game niet laden als je een nieuwe auto hebt geinstaleerdt ?, ik heb 3 maanden geleden aleen maar auto´s geeinstaleerdt en drukte altijd op load game..., Niet echt logies dus... :unsure: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.