josgroen Geplaatst: 27 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 september 2004 ik heb een aparte map aangemaakt voor vice city en heb het spel daarin staan. ik heb deze hele map van alleen-lezen afgehaald (vinkje weggehaald). nu wil ik de batmobile toevoegen. ik heb hem uitgepakt en in een map gezet op de desktop. nu heb ik img tool gedownload en dat bestandje gta3.img geopend. in de readme van batmobile staat dat je 2 bestandjes moet opzoeken in gta3.img (nl: handling.cfg en default.ide) deze bestandjes kan hij niet vinden in gta3.img dus nu lukt het niet. wie kan mij helpen :unsure: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eclipse Geplaatst: 27 september 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 september 2004 die 2 bestanden die je moet zoeken staan in jouw datamap van VC Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
josgroen Geplaatst: 27 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 september 2004 (bewerkt) moet ik die gwoon zelf handmatig verwijderen of met dat programma ? en moet ik em met command toevoegen aan de lijst ? Bewerkt: 27 september 2004 door josgroen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
josgroen Geplaatst: 27 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 september 2004 dan had ik nog een vraag... als ik gta speel dan zie ik soms hele vage dingen in beeld, allemaal strepen die er niet horen enz. dit probleem heb ik al is eerder gehad. al keerde ik dan terug naar windows en dan weer terug naar gta vc dan deed ie het weer goed maar na een tijdje kwamen er weer allemaal strepen in beeld :huh: echt heel raar. weet jij misschien waar dit aan kan liggen ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eclipse Geplaatst: 27 september 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 september 2004 moet ik die gwoon zelf handmatig verwijderen of met dat programma ?en moet ik em met command toevoegen aan de lijst ? ja ze moet ze nog ff handmatig toeveogen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
WauSio Geplaatst: 5 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 5 oktober 2004 He, het lukt mij niet om die files te vervangen want hij zegt dan dat de files te groot zijn, deze vraag is al gesteld maar was voor mij nog niet helemaal duidelijk :rolleyes: Alvast bedankt, WauSio Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eclipse Geplaatst: 5 oktober 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 oktober 2004 check het begin van dit topic..daar staat in een handleiding alles stap voor stap uitgelegd waarschijnlijk ben jij het alleen lezen vergeten uit te zetten bij gta3.img en gta3.dir Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
WauSio Geplaatst: 5 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 5 oktober 2004 Neej man dat staat ook uit allemaal....er is nix aangevinkt van alleen lezen... echt raar... <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eclipse Geplaatst: 5 oktober 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 oktober 2004 heb je VC aanstaan??? ofzow :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
WauSio Geplaatst: 5 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 5 oktober 2004 haha neej iets doms gedaan..ik had replace elke keer gedaan ipv dat ik eerst delete en dan add deed....maar het is nu wel gelukt denk ik...hij is dat archief weer aan het rebuilden :unsure: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eclipse Geplaatst: 5 oktober 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 oktober 2004 ow oke :lol: voor verdere vragen kun je natuurlijk altijd terecht op het forum Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
WauSio Geplaatst: 5 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 5 oktober 2004 Bedankt in ieder geval! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
black_hawk92 Geplaatst: 13 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 oktober 2004 als je met rebuild archive moet je dan alle bei doen? bijv. skimmer.txd en skimmer.ddf? of alleen skimmer.dff? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eclipse Geplaatst: 13 oktober 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 oktober 2004 je moet ze er eerst allebei inzetten en dat op rebuild archive klikken..daarna kan je het programma gewoon afsluiten (alleen duurt dat rebuilden wel even) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
marillion Geplaatst: 16 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 oktober 2004 (bewerkt) ja als ik dat alleen lezen geval doe bij gta3.img doet hij het nog niet :unsure: als ik iets wel deleten of wil verplaatsen zegt hij access denied :unsure: je moet em ook UIT zetten niet aan <_< PS eigen vraag me IMG tool kan de fiaggo niet vinden terwijl hij in het spel wel gwoon rondrijd! hoe kan dat Bewerkt: 16 oktober 2004 door marillion Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.