Mr.Boss Geplaatst: 20 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2005 (bewerkt) ik bedoel hij opent hem nieteens Bewerkt: 20 april 2005 door maartenmensen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Yohan Geplaatst: 20 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2005 Ik probeer op dit moment de Shelby te installeren en dan staat er: 4. Color Add this color, to the color list: 142,159,179 # 95 silver SilverBlue Then replace the color on the sabretur: sabretur, 95,0 Your ready to go :) Waar kan ik dit vinden..? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dajustin Geplaatst: 21 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2005 Je moet dan naar je vc mp gaan en daar open je Data en dan moet je Carols.dat openen met Kladblok en dan moet je daar f die dingen verandere of toevoegen snapie veel succes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 30 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2005 ik heb wel txd maar niet dat andere wazig iemand help ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 30 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2005 (bewerkt) euhm ik kan banshee van de ferrari.txd niet replacen dan zegt doe dat hij te groot is :huh: :o :huh: :o :huh: Bewerkt: 30 april 2005 door WhoopDiDoo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wauzie Geplaatst: 1 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 mei 2005 Dan moet je de oude file eerst verwijderen, en dan de nieuwe pas toevoegen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 1 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 mei 2005 (bewerkt) Post verwijderd ! Bewerkt: 28 juni 2006 door .Tales. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Esther Geplaatst: 2 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2005 Ik heb HULP nodig! Ik kom niet verder bij de IMGTools bij VC, ik heb alles gedaan wat Eclipse zei bij het eerste bericht, maar dan moet je op een gegeven moment op EDIT drukken en dan FIND, maar dan is ie grijs en doet FIND het niet, dus ik kom niet verder, weet jij misschien wat ik verkeerd heb gedaan, ik doe dit voor het eerst, alvast bedankt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eclipse Geplaatst: 2 mei 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2005 Heb je het bestand GTA3.img dan wel geopend met de IMGTool? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Esther Geplaatst: 2 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2005 Heb je het bestand GTA3.img dan wel geopend met de IMGTool? Oh nee dat heb ik nog niet gedaan, maar wat moet je dan precies doen, er staan vele bestandjes in, beginnnen allemaal met radar? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wauzie Geplaatst: 2 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2005 Dan heb je die geopend met VICEtxd, niet met de IMG tool..... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eclipse Geplaatst: 2 mei 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2005 Ik heb het 1e bericht van dit topic wat aangepas. Met screens e.c...Kijk maar eens, misschien kom je er dan wel uit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Gangster Geplaatst: 4 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2005 (bewerkt) 10000 maal thnx voor je uitleg Eclipse.. Ik kan je wel zoenen maar ik doe het niet :rolleyes: :lol: Nu weet ik eindelijk hoe dat ding werkt! Bewerkt: 4 mei 2005 door GTA Gangster Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eclipse Geplaatst: 4 mei 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2005 haha graag gedaan. En laat dat zoenen maar achterwegen :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bamcore Geplaatst: 5 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2005 eeey, ik had ook ff vraag... nu heb ik aleen leze uit gezet.. start ik dat dinkie op.. img tool* en dan doe ik eesrt back up.. maar dan lijkt het net of dat progje vastlooopt.. de opties worden dan donkergrijs.. kan ze niet meer aanklikke.. het zelfde gebeurt met rebuilt archief.. hoelang moet ik daar op w8te dan... zou zeer tof zijn als iemand me helpt met vriendelijik groet, bram :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.