Smeets Geplaatst: 25 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 oktober 2005 ik weet dat dit niet eig bij het modding gedeelte hoort maar ik d8 dat dit het meeste in de buurt komt!! nu ff over het onderwerp ik snap geen **** van fraps kan iemand me helpen ik snap die readme ook voor geen meter duzz.... is er nergens een nederlandse handleiding ofzow?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MarcN Geplaatst: 25 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 oktober 2005 Zo moeilijk is Fraps helemaal niet, als je een movie wilt opnemen in de game, doe je het zo: 1) Je opent Fraps 2) Je gaat naar Movies 3) Daar vul je de Folder to save movies in, in. 4) Dan zie je Video Capture Hotkey staan, bij mij staat daar F7, dus als ik de game start, en ik druk op F7, dan begint hij met opnemen. Druk ik weer op F7, dan stop hij. En dan staat het filmpje in de map wat je hebt op gegeven. Wat je met die andere dingen kunt, weet ik niet, maar ik heb er in ieder geval niets aan veranderd. En toch werkte het 100%. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Smeets Geplaatst: 31 oktober 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2005 maar hoe komt dat ik maar filmpjes heb van 30 seconden?? p.s. heb em toch niet stop gezet!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dizzee Geplaatst: 31 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2005 De versie van Fraps die je van het internet kan downloaden is een trial versie, hierdoor heb je bepaalde restricties en limieten die je bij de volledige versies niet hebt. Om meerdere opties te hebben, waaronder filmpjes maken van meer dan 30 sec., moet je de volledige versie kopen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~> GizmO <~ Geplaatst: 31 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2005 Hoeveel kost de volledig versie ? Lijkt me erg onhandig voor zo'n programmatje. Beetje geld verspilling. Maar dat is mijn mening. Greetz GizmO Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bradley H. Geplaatst: 1 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2005 Er is ook een fraps waarbij je eindenloos kan filmen maar wel zonder geluid. Deze heb ik gebruikt met de GTI trailer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trippy Geplaatst: 5 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 november 2005 Er is ook een fraps waarbij je eindenloos kan filmen maar wel zonder geluid. Deze heb ik gebruikt met de GTI trailer heb jij mischien een linkje voor mij naar die versie, of zou je em anders naar mijn e-mail kunnen sturen. bij voorbaat dank. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ikkes Geplaatst: 5 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 november 2005 Welkom op het forum Trippi: Hier is de download link van Fraps 1.9D. Met zeze kan je zoals Bradley H. al zei oneindig filmen ZONDER geluid. Veel plezier ermee Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trippy Geplaatst: 6 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 november 2005 (bewerkt) Welkom op het forum Trippi:Hier is de download link van Fraps 1.9D. Met zeze kan je zoals Bradley H. al zei oneindig filmen ZONDER geluid. Veel plezier ermee thanks a lot edit: heb een probleempje, als ik wil downloaden zegt ie dat ik ingelogd moet zijn, als ik wil inloggen aan de linkerkant van de pagina zegt ie username staat niet in de database, en als ik op registreer klik kom ik op de registratie pagina voor dit forum. Bewerkt: 6 november 2005 door Trippy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gunslinger Geplaatst: 6 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 november 2005 (bewerkt) Dat probleem komt de laatste tijd erg vaak voor, en is echt irritant. Ik hoop dat het snel gefixed is. Maar omdat het jou niet lukt om hem te downloaden, heb ik dat voor je gedaan. Nu kun je hem downloaden uit mijn bijlage. Zie onderin deze post. Gunslinger Let op: De bijlage kan na een paar weken verwijderd worden! Bewerkt: 6 november 2005 door Gunslinger Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.