GTA-Freak2 Geplaatst: 25 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2005 weten jullie al als ze op de tunnel gaan verder werken zodat er een nieuw klein land komt? en als deze GTA ook met seizoenen is zoals ze eerder zeiden? hopenlijk weten jullie hier antwoordt op. alvast bedankt Reageren
Cpt.Pinguin Geplaatst: 25 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2005 weten jullie al als ze op de tunnel gaan verder werken zodat er een nieuw klein land komt? en als deze GTA ook met seizoenen is zoals ze eerder zeiden? hopenlijk weten jullie hier antwoordt op. alvast bedankt volgens mij is het niet met de tunnel, maar dat er een rots voorstaat zodat je er nog niet langs kan ( amerikaantjes zeggen dat ) ik had een map van lcs gepost, maar die topic is verdwenen toen deze forum skin kwam ( vond de vorige mooier ) Reageren
maarte41 Geplaatst: 25 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2005 OP de map zijn de 2 tunnels met elkaar verbonden. Ik weet niet of je er in kunt. In het midden is er wel een weg naar boven, waar die uitkomt weet ik niet. Reageren
henk_jan Geplaatst: 25 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2005 ik zal de map ff op zoeken en posten dan kunnen jullie het zelf ook zien: idd de 2 tunnels uit gta 3 zijn nu aan elkaar verbonden...maar waar de weg heen gaat in het midden van die weg is voor mij ook nog nie duidelijk...maar er is dus wel land bij. edit: over de seizoenen. ja die zijn in het spel aan wezig!!!! Reageren
Insane Geplaatst: 26 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2005 die weg was er zeker eerst nog niet , want daar stond het afgesloten met in gestorte rotsen en bordjes enzo, en aan de andere kant van die weg viel er helemaal niks te zien van resten van een oude weg Reageren
GTA-Freak2 Geplaatst: 26 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 26 oktober 2005 (bewerkt) ik heb geruchten gehoord dat die tunnel naar New-Orleans ging is dat waar? ik geloof er niet veel van maar ik wil het toch zeker weten. gta-freak2 Bewerkt: 26 oktober 2005 door gta-freak2 Reageren
urbambo Geplaatst: 6 december 2005 Rapport Geplaatst: 6 december 2005 over die seizoenen zou het zijn dat sneeuw pas komt als je ongeveer 100dagen verder bent want het regent in liberty city nog al veel?? Reageren
VforV Geplaatst: 7 december 2005 Rapport Geplaatst: 7 december 2005 Wanneer komen de boten??? Je zal zeker op het derde eiland moeten zijn om dit te doen? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.