Jump to content

Straaljager...

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

eeej ik heb ff een vraagje over een straaljager

want als je op rondje drukt bij (PS2) dan komt er zo lichtgevende bom uit of so iets :bonk:

maar waar is dat eigenlijk voor??? :?

D-gun :duh:

Bewerkt: door D-Gun
Geplaatst: (bewerkt)

Al even geleden dat ik met een straaljager gevlogen heb maar normaal zijn dit volgens mij gewone raketten die je "vooruit" kan schieten.

Wanneer je vb in gevecht bent met andere straaljagers in de lucht gebruik je deze. Ik dacht ook dat het geleide raketten waren. Wanneer je dus op je doel mikt, krijg je een groene "cirkel", wacht tot deze rood wordt en schiet dan, altijd raak.

:cya: demont

Bewerkt: door demontventoux
Geplaatst:

Volgens mij zijn deze dingen om vijandige raketten af te leiden.

Als je in gevecht bent en ze schieten op je, moet je deze dingen gebruiken.

De raketten gaan dan niet op jouw maar op het lichtgevende ding.

Geplaatst:

De straaljager kan inderdaad, indien hij wordt aangevallen door hittezoekende raketten, zogenaamde decoys laten vallen. In het echte leven zijn dat een soort van magnesiumbollen in raketvorm die na het afschieten een zeer grote hitte produceren. De hittezoekende raketten die op het vliegtuig afkomen zullen nu een nieuwe (heter) doel vinden in de decoys en daar achteraan gaan. Zo kan het vliegtuig dus een aanval van hittezoekende raketten afslaan. Handig voor als je over Area 69 heenvliegt. :cya:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...