maarte41 Geplaatst: 25 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2005 Op de gta2 wapenspagina van wikigta staat bij de autowapens de instant verhicle bomb. Welke code moet ik in het script gebruiken om het in de carshop te krijgen in mijn map? Reageren
Lantyz Geplaatst: 25 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2005 In de GTA2 Scripting Tutorial staan de Codelists. Hier staan alle wapens in, ook de ongebruikte wapens. Reageren
Lakser_u Geplaatst: 25 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2005 Volgens mij kan je die niet kopen in een carshop er staat iig niks over in de officiële handleiding (zover ik weet...) Reageren
Lantyz Geplaatst: 25 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2005 Sorry, niet goed gelezen. Ik dacht dat het dezelfde vraag van vóór de backup was. De carshops kun je niet aanpassen; Je zult het met de vijf beschikbare carshops moeten doen. De Instant Vehicle Bomb kun je wel gewoon als Pick-Up wapen gebruiken, net als ieder ander wapen. Reageren
Lakser_u Geplaatst: 26 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2005 idd, maar als je hem als een pickup laat gebruiken ziet het er wel vaag uit... Een soort blauwe "i" Reageren
Lantyz Geplaatst: 26 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2005 Als je de andere ongebruikte wapens in je spel zet krijg je iets soortgelijks; ook allerlei letters. Het wapen onder een afdak leggen is de oplossing. Reageren
maarte41 Geplaatst: 26 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 26 oktober 2005 Je kan hem ook gewoon in een carshop leggen, maar dan is het wel raar dat het gratis is. Ik heb al geprobeerd om in de carshop in het midden een gewone bombshop te zetten zodat je moet betalen en daarrond 2 instant bombs, maar er was denk ik iets mis, want er gebeurde niets als je erdoor reed. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.