m.o.d Geplaatst: 30 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2007 Hey hoe kan je aan de coordinaten komen. bij mij werkt de SA Place Manager niet , dus zijn er nog andere manieren?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
K.O. Geplaatst: 30 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2007 Heyhoe kan je aan de coordinaten komen. bij mij werkt de SA Place Manager niet , dus zijn er nog andere manieren?? Er voor zorgen dat SA Place Manager het gewoon doet: De Place Manager werkt heel eenvoudig. Pak de Download uit op een willekeurige lokatie, start de Place Manager en start GTA San Andreas. Wanneer je in het spel een lokatie tegenkomt waar je heen wilt teleporteren, ga je met alt+tab uit het spel, en voeg je de lokatie toe met 'add place'. Als je hier later naartoe wilt teleporteren, ga je op dezelfde manier uit het spel en druk je op 'Teleport!'.Je kunt ook eigen coördinaten invoeren, lokaties verwijderen en aanpassen. Er bestaan natuurlijk ook nog wel andere teleporters. Die heb je met Google zo gevonden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
conversuh Geplaatst: 1 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 september 2008 Hey hoe kan je aan de coordinaten komen. bij mij werkt de SA Place Manager niet , dus zijn er nog andere manieren?? Het is wel een héél laate reactie, maar misschien weet ik het probleem. Als je de place manager hebt uitgepakt, moet je klikken: als administrator uitvoeren (op de koppeling om het te starten) Dan werkt hij waarschijnlijk wel Ik begrijp niets van stap 3 met die "code" enzo. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.