Jump to content

gta lcs


pinopower

Recommended Posts

ik las net dat gta lcs pas in 4 november uit komt.

Het Grand Theft Auto-avontuur op de PSP is uitgesteld! Rockstar heeft gezegd dat de langverwachte game vertraagd is. Gelukkig scheelt het maar een week...

We zeiden eerst dat GTA: LCS op 28 oktober uit zou komen, maar dat wordt dus hoogstwaarschijnlijk 4 november. Amerikanen mogen morgen waarschijnlijk al stoeien in Liberty City. Het is niet bekend waaròm de game later verschijnt.

Jammer dat uitstel, maar een weekje extra wachten kan geen kwaad... toch?

PU

Link to comment
Delen op andere websites

UPDATE 1:

This afternoon in the UK the distributor of Liberty City Stories in the country Gem confirmed to Eurogamer that the game got pushed back by one week and will now be available on November 4th. The release date in North America and Australia still stays the same (25th in US and 28th in Aus). We hope to expect some announcements from either Rockstar or TTWO later in the day.

UPDATE2:

A Rockstar representative told the UK based gaming site Pro-G that Liberty City Stories is still on track for its original release date.

UPDATE3:

Luke over at GTAnet also contacted Rockstar in the UK and they assure us that the game is still on track for October 28 in the UK! Bear in mind that neither Take 2 Interactive or Rockstar Games made any announcements about a delay.

Als het goed is moet gta lc toch gewoon op 28 oktober uitkomen

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb net de Dimension plus gebeld, en ze zeiden dat Rockstar games het gewoon een weekje heeft opgeschoven, waarom weten ze zelf ook niet.

Hmm btje vaag, Ik wel gewoon een officiele bevestiging op de Rockstar site of take 2 of wat dan ook, of liever een ontkenning.

Edit-> Maar dan kijk ik weer op andere sites (bv Nedgame en Free recordshop) En daar staat nog gewoon 28-10-2005. En bij Freerecordshop staat zelfs nog onder:

letop.gifDe releasedatum is onder voorbehoud en kan buiten onze invloed wijzigen. We zullen op de site altijd de laatst bekende datum tonen. Bedankt voor je begrip.

Edit2-> Ik heb net Nedgame gebeld, en zij bevestigden ook dat het waarschijnlijk een weekje later wordt.

MAAAAR ze krijgen VRIJDAG Amerikaanse Gta's binnen, EN omdat de psp regiovrij is kan ik hem dan alsnog spelen. Als ze genoeg binnenkrijgen dan hæ.

Volgens mij zit er niet zo'n heel groot verschil tussen Amerikaans en Europese, tog?

(Behalve de Releasedatum)

Bewerkt: door ThOmAsZ
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb net de Dimension plus gebeld, en ze zeiden dat Rockstar games het gewoon een weekje heeft opgeschoven, waarom weten ze zelf ook niet.

Hmm btje vaag, Ik wel gewoon een officiele bevestiging op de Rockstar site of take 2 of wat dan ook, of liever een ontkenning.

Edit-> Maar dan kijk ik weer op andere sites (bv Nedgame en Free recordshop) En daar staat nog gewoon 28-10-2005. En bij Freerecordshop staat zelfs nog onder:

letop.gifDe releasedatum is onder voorbehoud en kan buiten onze invloed wijzigen. We zullen op de site altijd de laatst bekende datum tonen. Bedankt voor je begrip.

Edit2-> Ik heb net Nedgame gebeld, en zij bevestigden ook dat het waarschijnlijk een weekje later wordt.

MAAAAR ze krijgen VRIJDAG Amerikaanse Gta's binnen, EN omdat de psp regiovrij is kan ik hem dan alsnog spelen. Als ze genoeg binnenkrijgen dan hæ.

Volgens mij zit er niet zo'n heel groot verschil tussen Amerikaans en Europese, tog?

(Behalve de Releasedatum)

eh, werken de amerikaanse lcs umds wel op een EU-psp? want bij ps1 was dat niet

Link to comment
Delen op andere websites

Ja dat wist ik eerst ook niet, Maar die kerel van Nedgame zei dat het wel kon dus ik neem aan dat het wel kan, als hij het zegt.

volgens mij wil hij gewoon die games verkopen hoor :N en is dat gewoon verkooptruc maar je weet nooit

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...