Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

In het SCM-forum werd m'n vraag niet beantwoord en in een andere ook al niet dus ik zet hem hier:

Zou het niet vet zijn om een mod te bouwen, ik denk dat het niet zo moeilijk is, om bij je Savehouse in the Grove een aantal punten hebt waar als je inloopt je ergens anders uitkomt (net als bij gebouwen).

Een soort teleport, dan zou je gewoon in the grove beginnen, stap je in zo'n punt en dan kom je in een keer in Las Venturas. Dat zou best vet zijn. Zou dat kunnen?

Ikzelf denk van wel, ik had het allang uitgebropeerd zelf, maar ik heb geen San Andreas (alleen voor de PS2).

Alvast Bedankt

Geplaatst:

Het is mogelijk om zoiets te maken, en het is niet zo moeilijk. Er is wel een groot nadeel, je moet waarschijnlijk weer helemaal opnieuw beginnen met missies omdat je savegame vastloopt.

Geplaatst:

maar je zou dat tog ook kunnen doen in een ipl met enexen..?

dan verander je nix in de scm dus blijft je savegame het ook doen

Geplaatst:

@wauzie: Waarom zou mn savegame vastlopen, omdat er iets nieuws in het spel is gekomen...(dat is toch ook met auto's)

En als ik een new game begin en ik heb de teleports eral ingezet, doe die het dan wel?

Ik ben blij dat het kan dat wel:D:D

Thanx, Evil

Geplaatst:

Bradley heeft gedeelte gelijk, de SCM is erg belangrijk bij de Savegame, een auto is aangegeven met een ID en niet met een bestandsgrootte of zo. De laadgame crasht als je de Main.scm edit zonder de Darkpact van Demarest gebruikt. De darkpact van Demarest zorgt ervoor dat je gewoon kunt SCM modden zonder een Newgame op te starten, natuurlijk heeft dit limieten. De darkpact is een SCM file waarin bijna (als ik het goed heb) alles voor mission 0 wordt gezet.

Geplaatst:

Ach nouja, het is het proberen waar :bonk: Dan start ik maar een new game op :bonk:

Bedankt voor het beantwoorden van de vragen :) . Ik ga de tutorials goed lezen en het daarna proberen te maken :Y .

Halleeej, Evil

Geplaatst: (bewerkt)

Mijn vraag: hoe heet zo'n naar beneden gericht puntig ding wat als je daar instapt ergens naar toe geteleporteerd wordt. Hoe heet die in main.scm?

Sorry als dit dubble post is, maar als ik zou editen dan zou het niet bovenaan de lijst komen, en dan zou het eeuwen duren.... ;)

Alvast bedankt.

@burpicane: thanx ik zal eens kijken of het een enex is

Gezocht maar ik heb niks gevonden :N

Bewerkt: door evildirk
Geplaatst: (bewerkt)

DAMN da is DE post die ik nodig had!!! :D:D

Echt heeeeel erg bedankt!

Dude you rule :D

Nu hoef ik niet meer met SCM te klooien :D

EDIT: Er staat trouwens type marker, hoe moet ik weten hoe welk type eruit ziet. Jij hebt er 70 staan, is dat zo'n gele punt?

Bewerkt: door evildirk

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...