Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Heey,

Ik heb al een tijdje een scooter in SA staan die ik zelf ook weer getextured heb. Alleen nu zou ik dus ook de kappen (vorm), lichten enz. willen veranderen maar hoe kan ik dit doen? Staat dit alles in de .DFF file? En welke programma's heb ik hier voor nodig?

Greetz :)

Geplaatst:
Met Zmodeler?

Eerst een plaatje met Photoshop maken en dan in Zmodeler op de scooter zetten?

Uhm niels volgens mij heeft hij het niet over texturen.

Als je het hebt over opbjecten vergroten, toevoegen etc dan heb je het programma 3dsmax of sketchup nodig.

Geplaatst:
Uhm niels volgens mij heeft hij het niet over texturen.

Als je het hebt over opbjecten vergroten, toevoegen etc dan heb je het programma 3dsmax of sketchup nodig.

Ok dan ga ik denk dat eens proberen en hopen dat het lukt. Maar moet ik dan echt een hele nieuwe "skin" maken? Of moet ik gewoon b.v. de .dff openen en kan ik dan dingen aanpassen?

@Matiscus, ja klopt. Maar ik ga hem niet releasen, gewoon voor eigen gebruik :puh:

Geplaatst:

Sketchup zou ik niet proberen das kl*te programma voor moto's en auto's aan te passen. Probeer 3ds Max of Zmodeler. (Ik gebruik voor dingen aan te passen nog steeds zmodeler 1.07b)

Geplaatst:
Ik heb nu dus die zmodeler 1.07b, alleen snap daar dus niks van, als ik een .dff laad zie ik niks :{

als je een trail heb kan je geen dff's importeren :engel:

Geplaatst:

Hmm, het helpt nog niet echt. Ik heb het "alleen lezen" weggehaald en als ik hem dan probeer te importeren lukt het nog niet. :N

Geplaatst:

Oke, ik zal je hier even uitleggen hoe je het kan doen:

-Download Kam's scripts van GTAgames.nl , en plak de de nieuwe Scripts Map in de 3DS Max folder, over de oude heen

-Als je nu je 3DS opstart, krijg je al gelijk een scherm te zien, van Import .DFF, nu import je de scooter

-Nu ga je naar Export, en export je hem als .3DS

-Nu open je de Zmodeler 1,07b en import de scooter.3DS

-Nu kan je hem gaan aanpassen, nadat je enige ervaring hebt gekregen met het modellen van de Zmodeler

-Nu open je de IMGtool 2,0, en dan Delete je de ouwe scooter, en Add je de nieuwe scooter, nu even op Rebuild Archive en je bent klaar

Hiermee moet het echt lukken

Geplaatst:

@Big Bear: Ik heb het daarnet al geprobeert. Het lukt niet.

Je krijgt de DFF maar een stuk weergeven en niet volledig.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...