martYn Geplaatst: 26 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2005 Heey, Ik heb al een tijdje een scooter in SA staan die ik zelf ook weer getextured heb. Alleen nu zou ik dus ook de kappen (vorm), lichten enz. willen veranderen maar hoe kan ik dit doen? Staat dit alles in de .DFF file? En welke programma's heb ik hier voor nodig? Greetz Reageren
-Niels- Geplaatst: 26 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2005 Met Zmodeler? Eerst een plaatje met Photoshop maken en dan in Zmodeler op de scooter zetten? Reageren
Matiscus Geplaatst: 26 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2005 Vergeet geen toestemming te vragen aan de makers Want heb ook al zo een probleem gehad Reageren
Mania-92 Geplaatst: 26 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2005 Met Zmodeler?Eerst een plaatje met Photoshop maken en dan in Zmodeler op de scooter zetten? Uhm niels volgens mij heeft hij het niet over texturen. Als je het hebt over opbjecten vergroten, toevoegen etc dan heb je het programma 3dsmax of sketchup nodig. Reageren
martYn Geplaatst: 26 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 26 oktober 2005 Uhm niels volgens mij heeft hij het niet over texturen.Als je het hebt over opbjecten vergroten, toevoegen etc dan heb je het programma 3dsmax of sketchup nodig. Ok dan ga ik denk dat eens proberen en hopen dat het lukt. Maar moet ik dan echt een hele nieuwe "skin" maken? Of moet ik gewoon b.v. de .dff openen en kan ik dan dingen aanpassen? @Matiscus, ja klopt. Maar ik ga hem niet releasen, gewoon voor eigen gebruik Reageren
Matiscus Geplaatst: 26 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2005 Sketchup zou ik niet proberen das kl*te programma voor moto's en auto's aan te passen. Probeer 3ds Max of Zmodeler. (Ik gebruik voor dingen aan te passen nog steeds zmodeler 1.07b) Reageren
martYn Geplaatst: 27 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 27 oktober 2005 Ik heb nu dus die zmodeler 1.07b, alleen snap daar dus niks van, als ik een .dff laad zie ik niks Reageren
Upstream Geplaatst: 27 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2005 Ik heb nu dus die zmodeler 1.07b, alleen snap daar dus niks van, als ik een .dff laad zie ik niks als je een trail heb kan je geen dff's importeren Reageren
Wauzie Geplaatst: 27 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2005 Wel waar, je kan alleen niet importeren als je versie 2.0 hebt, maar hij heeft 1.07b. Reageren
Matiscus Geplaatst: 27 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2005 (bewerkt) Als je niks ziet. Dan is het bestand beveiligd. Bewerkt: 27 oktober 2005 door Matiscus Reageren
martYn Geplaatst: 27 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 27 oktober 2005 Hmm, het helpt nog niet echt. Ik heb het "alleen lezen" weggehaald en als ik hem dan probeer te importeren lukt het nog niet. Reageren
Big-Bear Geplaatst: 27 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2005 Oke, ik zal je hier even uitleggen hoe je het kan doen: -Download Kam's scripts van GTAgames.nl , en plak de de nieuwe Scripts Map in de 3DS Max folder, over de oude heen -Als je nu je 3DS opstart, krijg je al gelijk een scherm te zien, van Import .DFF, nu import je de scooter -Nu ga je naar Export, en export je hem als .3DS -Nu open je de Zmodeler 1,07b en import de scooter.3DS -Nu kan je hem gaan aanpassen, nadat je enige ervaring hebt gekregen met het modellen van de Zmodeler -Nu open je de IMGtool 2,0, en dan Delete je de ouwe scooter, en Add je de nieuwe scooter, nu even op Rebuild Archive en je bent klaar Hiermee moet het echt lukken Reageren
Matiscus Geplaatst: 27 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2005 @Big Bear: Ik heb het daarnet al geprobeert. Het lukt niet. Je krijgt de DFF maar een stuk weergeven en niet volledig. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.