Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

haj ik werk aan de mod sm van gta-worlds maar ik maak men eigen objecten daarvoor/

Maar hier komt mijn vraag ik heb een dff en txd van mijn opject gemaakt hoe maak i daar een col voor die hoort in gta-vc data/maps/smlot1 ik weet het niet meer

please reageer zo snel mogelijk thanx :bonk:

Geplaatst:

Sorry kerel, dit is geen chat ;) .

De col edit je met de Coleditor van Steve-m (binnenkort Colleditor 2).

De col maak je met het Map script van Kam..zie bijlage.. (Col_io_2b) of met de Collmaker van steve-m (daar heb je een X-file voor nodig en die veroorzaakt vaak overbodige faces).

scripts.zip

Geplaatst: (bewerkt)

thanx maar als ik een col maak gewoon en ik exporteer mijn 3ds max bestand dus als zon col dat dat script doet bewrekt di die dan zelf die col en maakt tie dan in die col een ja bestandje aan voor het dff bestand?

Bewerkt: door masterkey

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...