masterkey Geplaatst: 26 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2005 haj ik werk aan de mod sm van gta-worlds maar ik maak men eigen objecten daarvoor/ Maar hier komt mijn vraag ik heb een dff en txd van mijn opject gemaakt hoe maak i daar een col voor die hoort in gta-vc data/maps/smlot1 ik weet het niet meer please reageer zo snel mogelijk thanx Reageren
masterkey Geplaatst: 26 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 26 oktober 2005 Kom op geeft er nog iemand een reactie ik zit al uren te wachten op men antwoord Reageren
Wauzie Geplaatst: 26 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2005 Sorry kerel, dit is geen chat . De col edit je met de Coleditor van Steve-m (binnenkort Colleditor 2). De col maak je met het Map script van Kam..zie bijlage.. (Col_io_2b) of met de Collmaker van steve-m (daar heb je een X-file voor nodig en die veroorzaakt vaak overbodige faces). scripts.zip Reageren
masterkey Geplaatst: 26 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 26 oktober 2005 (bewerkt) thanx maar als ik een col maak gewoon en ik exporteer mijn 3ds max bestand dus als zon col dat dat script doet bewrekt di die dan zelf die col en maakt tie dan in die col een ja bestandje aan voor het dff bestand? Bewerkt: 26 oktober 2005 door masterkey Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.