-Niels- Geplaatst: 26 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2005 Hoi, Ik heb Grand Prix 4 al 2 jaar. Ik wou hem weer installeren, maar op één of andere manier kon dat niet. Ik krijg telkens de fout dat er bepaalde banen niet kloppen. Toen ik hem een jaar geleden installeerde was dat geen probleem. Toen kreeg ik geen fouten. Wat heb ik al gedaan: 1) CD Schoongemaakt 2) Full geinstallt en Medium geinstallt 3) Bestanden van CD naar Computer gekopiëert 4) Zip bestand openen met de naam Data 2 5) Directx 8.1 installeren Dit wou ook allemaal niet. Ik heb nog wat op internet rond gekeken en niks gevonden. Kunnen jullie mij helpen? Echt super bedankt!! Groeten, Niels P.S. hier de fout die ik krijg tijdens het installeren: Reageren
Slimm Geplaatst: 26 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2005 Komt denk ik dat er bij het de-installeren niet alles is verwijdert, dat het nu botst op een manier. Je kan je computer defragmenteren, dan haalt je computer alle losse overgebleven deeltjes weg, maar die keuze is aan jou. Reageren
-Niels- Geplaatst: 26 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 26 oktober 2005 Maar bij een Unistall verwijdert hij toch alles. Heb nog nooit problemen gehad met dat. Ik kon bij elk spel daarna direct weer normaal installeren. Reageren
Slimm Geplaatst: 26 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2005 Maar bij een Unistall verwijdert hij toch alles.Heb nog nooit problemen gehad met dat. Ik kon bij elk spel daarna direct weer normaal installeren. Er blijft altijd wel wat achter, dat word verwijdert met defragmentatie.. Reageren
-Niels- Geplaatst: 26 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 26 oktober 2005 Ik denk dat het daar niet aan ligt. het ligt aan een bestand op de CD! Reageren
-Niels- Geplaatst: 26 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 26 oktober 2005 Ik doe ff een dubbelpost. Ik had hem geinstalleert gekregen. Maar toen ik hem had opgestart en afgesloten, en weer opstarte kwam er alleen maar zwart beeld. Dus ik wat zoeken op internet, en toen ik wat gevonden had. Zeiden ze dat ik het moest verwijderen, en weer opnieuw installen. En toen wou het installeren niet meer. Ik weet niet meer wat ik bij de installatie deed toen hij helemaal wou. Wat kan ik nu doen dan? Het ligt dus aan de CD i.p.v. de restjes op de computer. Reageren
ErnstJ Geplaatst: 27 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2005 ik post het hier maar ff weet iemand wat dit inhoudt en wat ik er aan kan doen? Reageren
T@rget Geplaatst: 27 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2005 (bewerkt) Niels heefd Grand Prix 4 2 cd's? En als je een netwerk hebt kun je de game op een andere pc installeren en naar de jouwne kopieeren dan staat ie niet in je register maar dat maakt meestal niet zoveel uit Bewerkt: 27 oktober 2005 door T@rget Reageren
-Niels- Geplaatst: 27 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 27 oktober 2005 Nope is één CD. En Netwerk heb ik niet! Reageren
ErnstJ Geplaatst: 30 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2005 ik post het hier maar ffweet iemand wat dit inhoudt en wat ik er aan kan doen? weet niemand het probleem? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.