timmetje Geplaatst: 26 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2005 hallo weet iemand misschien waar ik die SWAT tank kan vinden okeee Reageren
Jowx Geplaatst: 26 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2005 hallo weet iemand misschien waar ik die SWAT tank kan vinden okeee Hey, en welkom op het forum! Die blauwe SWAT tank zit alleen met de laatste missie in het spel. Hij is op de PS2 met Armax waarschijnlijk wel te verkrijgen maar dat weet ik niet zeker. Probeer in het vervolg ook de Zoekfunctie, dan vindt je waarschijnlijk ook antwoorden op je vragen! Reageren
Cool Hand Geplaatst: 26 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2005 (bewerkt) Oh... als je hem op de PC speelt en je wilt die tank, kan je hem ook krijgen. Wanneer je die tank hebt ga je niet daar naar binnen maar rijd je gewoon weg... De missie is dan na een tijdje failed (gefaald) en dan heb jij wél de tank. Zoals gezegd; de tank kan je krijgen bij de laatste missie in het spel 'End of The Line' genaamd. Veel plezier. Koos. Bewerkt: 26 oktober 2005 door Cool Hand Reageren
Dizzee Geplaatst: 26 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2005 Oh... als je hem op de PC speelt en je wilt die tank, kan je hem ook krijgen. Wanneer je die tank hebt ga je niet daar naar binnen maar rijd je gewoon weg... De missie is dan na een tijdje failed (gefaald) en dan heb jij wél de tank.Zoals gezegd; de tank kan je krijgen bij de laatste missie in het spel 'End of The Line genaamd. Veel plezier. Koos. Vergeet hem natuurlijk niet in je garage te zetten, voor als je hem later nog wilt gebruiken. Reageren
BeatboxGamer Geplaatst: 26 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2005 Je kan ook op http://www.wikiGTA.org! Voor de walktrough! Reageren
W3sl3y Geplaatst: 26 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2005 Gebruik volgende keer een betere topic naam. Want dit kan alles zijn. Dus neem volgende keer gewoon: SWAT Tank Nog veel plezier op 't forum. Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 26 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2005 Helaas is hij nergens in het spel te vinden maar daar was je al achter denk ik . Ik zocht zo bijv de New Chopper maar die was ook nergens te vinden! Iedereen had wel tips!! Maar je kunt wel een Rhino (TAnk.. geen SWAT) spawnen maar ik weet de cheat niet precies vast andere mensen wel! Ruurd31 Reageren
Cool Hand Geplaatst: 26 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2005 Ruurd31. Een tip; als je een bericht plaatst, zeg dan volledige informatie. En nee, graag geen reactie terug, anders via pb. Zoals al gezegt kun je de tank alleen bij de missie 'End of The Line' krijgen.... De Cheat om een Rhino Tank te spawnen zijn. PC - AMOMHRER PS 2 - Cirkel, Cirkel, L1, Cirkel, Cirkel, Cirkel, L1, L2, R1, Triangel, Cirkel, Triangel. XBox - B, B, L, B, B, B, L, WHITE, R, Y, B, Y. Succes met de Swat Tank of Rhino Tank! Koos. Reageren
ikt Geplaatst: 29 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2005 maar wat kan je eigenlijk met die Swat tank Reageren
Velaro Geplaatst: 29 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2005 maar wat kan je eigenlijk met die Swat tank Met de Swat Tank kan je water spuiten net als een Firetruck en met een Rhino kan je bommen afschieten Reageren
Rekam Geplaatst: 29 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2005 Eigenlijk is er niet veel speciaal aan de Swattank. Je kan hem ook krijgen door enkele mods, maar ik weet niet de welke. Reageren
Cool Hand Geplaatst: 29 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2005 (bewerkt) Nog even iets over de Swat Tank. Sorry als het misschien off - topic is... De landmacht beschikt ook over ongeveer de zelfde soort tankjes. Deze zijn bestemd tegen aanvallen, ze zijn daarom gepantserd. vaak worden ze ingezet bij hevige demonstratie's. Dan kunnen de eventuele demonstranten terug gedrongen worden door met hoge druk water te spuiten. Bijlage: Echte Swat tank. Hoop dat je nu genoeg weet. koos. Bewerkt: 29 oktober 2005 door Cool Hand Reageren
haxie Geplaatst: 30 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2005 hallo weet iemand misschien waar ik die SWAT tank kan vinden okeee heeft iemand een plaatje van de swat tank. ik wil hem wel zien. hans Reageren
Dexist Geplaatst: 30 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2005 je kan hem ook spawnen met de n00bmode Reageren
Jowx Geplaatst: 30 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2005 heeft iemand een plaatje van de swat tank.ik wil hem wel zien. hans Hier is een plaatje: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.