Jump to content

Swat Tank

Recommended Posts

Geplaatst:
hallo weet iemand misschien waar ik die SWAT tank kan vinden ;) okeee

Hey, en welkom op het forum! :cya:

Die blauwe SWAT tank zit alleen met de laatste missie in het spel.

Hij is op de PS2 met Armax waarschijnlijk wel te verkrijgen maar dat weet ik niet zeker.

Probeer in het vervolg ook de Zoekfunctie, dan vindt je waarschijnlijk ook antwoorden op je vragen! :Y

Geplaatst: (bewerkt)

Oh... als je hem op de PC speelt en je wilt die tank, kan je hem ook krijgen. Wanneer je die tank hebt ga je niet daar naar binnen maar rijd je gewoon weg... De missie is dan na een tijdje failed (gefaald) en dan heb jij wél de tank.

Zoals gezegd; de tank kan je krijgen bij de laatste missie in het spel 'End of The Line' genaamd.

Veel plezier.

Koos. :bier:

Bewerkt: door Cool Hand
Geplaatst:
Oh... als je hem op de PC speelt en je wilt die tank, kan je hem ook krijgen. Wanneer je die tank hebt ga je niet daar naar binnen maar rijd je gewoon weg... De missie is dan na een tijdje failed (gefaald) en dan heb jij wél de tank.

Zoals gezegd; de tank kan je krijgen bij de laatste missie in het spel 'End of The Line genaamd.

Veel plezier.

Vergeet hem natuurlijk niet in je garage te zetten, voor als je hem later nog wilt gebruiken. ;)

Geplaatst:

Gebruik volgende keer een betere topic naam.

Want dit kan alles zijn.

Dus neem volgende keer gewoon:

SWAT Tank

Nog veel plezier op 't forum.

Geplaatst:

Helaas is hij nergens in het spel te vinden maar daar was je al achter denk ik ;) .

Ik zocht zo bijv de New Chopper maar die was ook nergens te vinden! Iedereen had wel tips!!

Maar je kunt wel een Rhino (TAnk.. geen SWAT) spawnen maar ik weet de cheat niet precies vast andere mensen wel!

Ruurd31 :klap:

Geplaatst:

Ruurd31.

Een tip; als je een bericht plaatst, zeg dan volledige informatie.

En nee, graag geen reactie terug, anders via pb.

Zoals al gezegt kun je de tank alleen bij de missie 'End of The Line' krijgen....

De Cheat om een Rhino Tank te spawnen zijn.

PC - AMOMHRER

PS 2 - Cirkel, Cirkel, L1, Cirkel, Cirkel, Cirkel, L1, L2, R1, Triangel, Cirkel, Triangel.

XBox - B, B, L, B, B, B, L, WHITE, R, Y, B, Y.

Succes met de Swat Tank of Rhino Tank! 8)

Geplaatst:
maar wat kan je eigenlijk met die Swat tank :?

Met de Swat Tank kan je water spuiten net als een Firetruck en met een Rhino kan je bommen afschieten :engel:

Geplaatst:

Eigenlijk is er niet veel speciaal aan de Swattank. Je kan hem ook krijgen door enkele mods, maar ik weet niet de welke.

Geplaatst: (bewerkt)

Nog even iets over de Swat Tank.

Sorry als het misschien off - topic is...

De landmacht beschikt ook over ongeveer de zelfde soort tankjes. Deze zijn bestemd tegen aanvallen, ze zijn daarom gepantserd. vaak worden ze ingezet bij hevige demonstratie's. Dan kunnen de eventuele demonstranten terug gedrongen worden door met hoge druk water te spuiten.

Bijlage: Echte Swat tank.

Hoop dat je nu genoeg weet. :)

koos. :bier:

Bewerkt: door Cool Hand
Geplaatst:
hallo weet iemand misschien waar ik die SWAT tank kan vinden ;) okeee

heeft iemand een plaatje van de swat tank.

ik wil hem wel zien.

hans

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...