SlayerTwist Geplaatst: 26 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2005 Ik kwam van de week zo'n hotel tegen waar 3 van die bendiende staan die je auto in de garage brengen ofzo Maar er stond dat als je dat ook wou doen bediende kleren moet aantrekken ....... Maar waar kan je die vinden ? Reageren
Dizzee Geplaatst: 26 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2005 (bewerkt) Hey GTA_rider Na de missie 555 WE TIP kan je die kleren gewoon vinden in je kleerkast. Je kan ze vinden onder de categorie Special bij het gimp suit, kleren die je van je vriendinnen krijgt bij 100%, enz... Greetz Bewerkt: 26 oktober 2005 door Dizzee Reageren
s.e.v.a.n. Geplaatst: 26 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2005 Ik wil nog even toevoegen dat je met dat pak ook auto's kan openmaken die op slot zitten Reageren
Ikkes Geplaatst: 26 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2005 (bewerkt) IK weet het niet zeker maar heet dat niet: Valet uniform(zo niet verbeter me dan) Voor meer info zie de post van Dizzee Je heb deze missie's volgens mij ook nodig voor 100% Bewerkt: 26 oktober 2005 door ikkes Reageren
Rekam Geplaatst: 26 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2005 Mmm... Ik wist niet dat je met het Valet uniform gesloten auto's kon openen. Bedankt S.E.V.A.N. Reageren
Dennis8102 Geplaatst: 26 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2005 Ik wil nog even toevoegen dat je met dat pak ook auto's kan openmaken die op slot zitten geld dat ook voor vliegtuigen, zoals die op san fierro vliegveld? Reageren
scorpia Geplaatst: 26 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2005 geld dat ook voor vliegtuigen, zoals die op san fierro vliegveld? Nee denk et ni. Daarvoor moet je eerst je vliegbewijs krijgen in de Desert. Reageren
Rekam Geplaatst: 26 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2005 Ik heb het eens uitgetest, Dennis. Bij vliegtuigen werkt het niet. Deze kan je enkel openen door het vliegbrevet. Reageren
fernandoalonso Geplaatst: 2 november 2005 Rapport Geplaatst: 2 november 2005 Ik kwam van de week zo'n hotel tegen waar 3 van die bendiende staan die je auto in de garage brengen ofzo Maar er stond dat als je dat ook wou doen bediende kleren moet aantrekken ....... Maar waar kan je die vinden ? waar was dat hotel?? Reageren
Piet-Herr Geplaatst: 2 november 2005 Rapport Geplaatst: 2 november 2005 Je heb deze missie's volgens mij ook nodig voor 100% Ja, net als de taximissies enzo. Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 2 november 2005 Rapport Geplaatst: 2 november 2005 Dat hotel heet het Van Hoff Hotel en staat in San Fierro. Overigens kom je daar vanzelf een keer in de missie 555 We Tip. Na het goed uitvoeren van de taken krijg je een valetuniform, waarmee je later de valet-missies kunt doen. Die heb je overigens nodig voor de 100%. Zie kaartje voor de locatie.... Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 2 november 2005 Rapport Geplaatst: 2 november 2005 Mocht je de missie 555 We Tip halen zoals iedereen zegt, dan kun je daar Valet Parking doen. Dat zijn geloof ik 4 levels. Als je die ook gehaald hebt krijg je daar een Aset die loopt tot $2000,-. Die je af en toe kunt leeghalen voor een leuk zakcentje! Ruurd31.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.