Robin2130 Geplaatst: 1 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 1 augustus 2004 hallo allemaal ik wil een mod gaan maken die Vice City reloaded moet gaan heten maar ik heb wel mensen ervoor nodig die mij kunnen helpen daarmee Interesse???? laat het even weten hier of stuur een PB Robin2130 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timovich Geplaatst: 1 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 1 augustus 2004 Waar gaat die mod over dan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tegh Geplaatst: 1 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 1 augustus 2004 (bewerkt) Ik wil best helpe hoor maar kan je mischien iets beter uitlegge wat je wil gaan doen, en wat voor mod het? EDIT: oohh, ik had tommyv's bericht nog niet gezien. Bewerkt: 1 augustus 2004 door Tegh Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robin2130 Geplaatst: 1 augustus 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 augustus 2004 die mod gaat over dat er extra gebieden komen en meer auto's en veel meer gebouwen enzo beetje vergelijkbaar met reborn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blizard Geplaatst: 1 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 1 augustus 2004 Vice City Reloaded bestaat al :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eclipse Geplaatst: 1 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 1 augustus 2004 waar dan??? trouwens...ik wil ook wel een beetje helpen voor het een en het ander Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robin2130 Geplaatst: 1 augustus 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 augustus 2004 oke dan dankjewel maarre ik wist niet dat reloaded al bestond Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tegh Geplaatst: 2 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2004 Ik weet het niet hoor, lijkt een beetje veel op alle andere projecten. En hoe wou je mooiere auto maken dan r*ckstar, dan moet je wel een hele goei zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robin2130 Geplaatst: 2 augustus 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2004 wat d8 je van auto mod's ofzo ik krijg het wel voor elkaar hor wees maar niet bang Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robin2130 Geplaatst: 3 augustus 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2004 sorry maarre Vice City Reloaded wordt afgeblazen per zaterdag 6 augustus 2004 omdat ik er te weinig mensen voor heb tenzij er toch nog VOOR zaterdag er nog een paar bijkomen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
liltuner Geplaatst: 5 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 5 augustus 2004 ik wil wel helpe alst kan,maar ik moet ook mensen hebben voor mijn project. Als ik jou help,Help je mij dan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tegh Geplaatst: 7 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 augustus 2004 ik wil wel helpe alst kan,maar ik moet ook mensen hebben voor mijn project.Als ik jou help,Help je mij dan? Volgens mij is reloaded afgeblazen, maar waar gaat jouw project dan over? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.