Jump to content

gta 4

dafrenkieboy

Recommended Posts

Geplaatst:

Sam Houser (of Dan) maakte bekend dat de volgende GTA op een next gen console uitkomt en dus niet op de PS2.

Naar alle waarschijnlijkheid is dit de PS3 (alle hints lopen daarheen).

Geplaatst:

Laten we hopen dat hij ook uitkomt op de pc, aangezien ik geen console ga aanschaffen voor 1 spel.

Mss ga ik later er anders over denken, wat nu het geval zeker nog niet is.

Geplaatst:

Ze proberen games zo te detailleren en 'verbeteren' met al die nieuwe technieken, dat de PS2 deze games niet aankan. Dus hoop maar niet dat GTA 4 verschijnt voor de PS2.

Geplaatst: (bewerkt)

Het komt zeker voor de ps3 uit, want de nieuwe gta gaan vele betere graphics hebben die de ps2 niet aankan(zoals graphics al zei) maar als je het op je pc wilt spelen moet je dus een goede 3D kaart ofzo hebben voor al die nieuwe dingen.

Maar ik vind het eigelijk nogal normaal want alle spellen verbeteren.

Zie maar naar gta1 en san andreas ;)

Bewerkt: door arnie
Geplaatst:

Ik hoop dat ze het tegelijk met de ps3 uitkomt op de computer, want als gta4 uitkomt zal de ps3 waarschijnlijk nog niet lang uit zijn en nog een fortuin kosten. Maar waarschijnlijk komt hij eerst alleen op de ps3 uit omdat R* een contract heeft met Sony.

Geplaatst:

Ik denk wel dat R* verder gaat zoals vroeger. Eerst PlayStation 3, daarna Xbox 360 en PC. Maar ik verwacht wel dat je PC grondig geupdate moet worden.

Geplaatst:

Lijkt me vrij duidelijk want de PS3 komt snel en GTA 4 heeft nog niks van zich late horen terwijl ze dat altijd 5 maanden minimaal van te vore late horen.

• 1 maand later...
  • 3 weken later...
Geplaatst:

100% PS3 :Y

Waarom : De PS2 kon ''kantje-boordje'' SA aan,dus zal hij hogere specs moeten hebben om GTA : Next te kunnen draaien :)

Geplaatst:

Als de volgende GTA`s voor de PS3 , en andere nieuwe console`s, uitkomen..

Dan hoop ik natuurlijk ook dat die GTA dan ook voor de PC uitkomt!

Anders zal R* waarschijnlijk wel niet veel winst maken.

Geplaatst:

Misschien een rare opmerking maar misschien kan je iets met de PS2 doen zodat hij ook GTA4 aankan.

Maar dat lijkt me niet.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...