Froodooo Geplaatst: 26 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2005 (bewerkt) Hey allemaal! Weet een van jullie 19123 leden misschien een site waar je een nieuwe skin vandaan kunt halen voor een forum van InvisionFree? Alvast bedankt! Bewerkt: 26 oktober 2005 door Froodooo Reageren
Juice Geplaatst: 26 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2005 (bewerkt) deze site Bewerkt: 26 oktober 2005 door Juice Reageren
Froodooo Geplaatst: 26 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 26 oktober 2005 Bedankt voor de site, power, hij is perfect! Reageren
Joriz Geplaatst: 26 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2005 We hebben al een nieuwe skin (eigenlijk de oude). Echter moeten we nog wat dingetjes aanpassen om hem 100% werkend te krijgen. Het PM's verzenden gaat nu nog niet goed en de signature aanpassen gaat nog niet goed. Als dat gefixt is stel ik hem in als standaard skin. Er zijn diverse mooie skins te downloaden op invisionize.com Reageren
Froodooo Geplaatst: 26 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 26 oktober 2005 en ik dan Aan Google heb ik niet zoveel, daar had ik ook al op gekeken. En aan die link heb ik ook niks: wwww.google.nl. Dat is 1 'w' teveel namelijk. Reageren
Juice Geplaatst: 26 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2005 hij doet het gewoon hoor de link Reageren
Matiscus Geplaatst: 27 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2005 We hebben al een nieuwe skin (eigenlijk de oude). Echter moeten we nog wat dingetjes aanpassen om hem 100% werkend te krijgen.Het PM's verzenden gaat nu nog niet goed en de signature aanpassen gaat nog niet goed. Als dat gefixt is stel ik hem in als standaard skin. Er zijn diverse mooie skins te downloaden op invisionize.com Bedoel je dat de Callaskin of ook al hoe je het spelt terug komt? Reageren
Gangsta Geplaatst: 27 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2005 Bedoel je dat de Callaskin of ook al hoe je het spelt terug komt? Ja. Maar Joriz zegt dat 'ie het druk heeft dus komt 'ie over 3 weken ofzo. Het is CaliSkin. Invisionize.com is een hele goede. Ook kan je zoeken op Google. Reageren
Le MrG Geplaatst: 27 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2005 Op invisionize.com kan je alleen .tar files dowloaden waar je FTP toegang voor moet hebben Aangezien je dit niet hebt bij invisionfree Kun je beter naar Iflimits.com gaan Reageren
Arjen Geplaatst: 28 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2005 (bewerkt) Weet een van jullie 19123 leden misschien een site waar je een nieuwe skin vandaan kunt halen voor een forum vanInvisionFree? Alvast bedankt! IFSkinZone.net Even aanmelden op het forum en je kan ontzettend veel skins gebruiken. Bewerkt: 28 oktober 2005 door Arjen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.