Jump to content

toreno's last flight

Recommended Posts

Geplaatst:

zou iemand mij kunnen vertellen hoe ik dit het beste en snelste krijg opgelost??bij mij raakt die helikopter steeds uit zicht :-(:-(:-(:-(:-(

Geplaatst: (bewerkt)

Hey sirsmokealot,

Wanneer je de rocketlauncher hebt genomen op die helipad, pak dan de motor die eronder staat bij de straat.

Ga dan gewoon naar de snelweg en blijf naast de helikopter rijden. Hij blijft gewoon wachten tot je dichtbij komt en vliegt dan weer voort.

Op het einde van de snelweg zal hij stoppen met wegvliegen en daar een beetje zweven.

Pak dan je rocketlauncher en schiet er 2 keer op. Dan zul je de missie gehaald hebben.

succes nog. :cya:

Bewerkt: door Dizzee
Geplaatst:

Niet moeilijk doen als het ook makkelijk kan :puh:

Ik heb gewoon een Hunter Gespawned met control center dus is het geen cheat

En die heli helemaal overhoop geknalt

Geplaatst:

Ik heb misschien nog een makkelijker dan Dizzee

Je pakt de rocketlauncher dan de motor en ga dan heel ver weg staan op de snel weg schiet een paar keer als ie te dichtbij komt ga je weer een paar meter verder en schiet je weer af enzo...

ALs de ontploffing gebeurd is er nog niet meteen naar toe gaan want soms kan nog wel wat ontploffen denk aan auto's,motor's ,....

Misschine wat makkelijker?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...