rick15465 Geplaatst: 26 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2005 Hoe verhuis ik mijn invisionfree forum op phpbb? Zonder alle posts te verliezen,skins,buttons,... Reageren
Le MrG Geplaatst: 26 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2005 Gewoon op www.phpbb.com kijken en zon patch of hack downloaden Reageren
rick15465 Geplaatst: 27 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 27 oktober 2005 OKe maar kan ik dan mijn invisionfree nog houden of gaat dat van invisionfree helemaal kapot en krijg ik het op phpbb? Reageren
Jarno Geplaatst: 27 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2005 Als het gaat om de forum die je in je signature gaat dan kan het niet. Reageren
rick15465 Geplaatst: 27 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 27 oktober 2005 Als het gaat om de forum die je in je signature gaat dan kan het niet. Hoezo niet ?want met die wil ik het doen. Reageren
MNC3 Geplaatst: 27 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2005 IF forum kun je niet vervangen door PHPbb Reageren
Le MrG Geplaatst: 27 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2005 BIj inVision Free zijn sommige admin functies uitgeschalkeld en je kunt ook nog eens niet bji de FTP Dowload gewoon IPB 1.3.1 Gratis en legaal van www.invisionpower.nl Reageren
rick15465 Geplaatst: 28 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 28 oktober 2005 BIj inVision Free zijn sommige admin functies uitgeschalkeld en je kunt ook nog eens niet bji de FTPDowload gewoon IPB 1.3.1 Gratis en legaal van www.invisionpower.nl Ja heb ik al veel gedaan maar krijg het nooit geinstalleerd. Hoe moet het dan? Reageren
MNC3 Geplaatst: 29 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2005 dan ga je naar de link waar je forum opgehost is en daar zet je achter /sm_install.php vb: www.ikown.nl/sm_install.php en dan gegevens in vullen . Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 16 januari 2006 Rapport Geplaatst: 16 januari 2006 De invisionfree naar phpbb kan wel dan moet je er 1 kopen en dat ligt als je 100 leden hebt 10 dollar volgens mij moet je maar daar even kijken. Reageren
ViceAgent Geplaatst: 12 februari 2006 Rapport Geplaatst: 12 februari 2006 De invisionfree naar phpbb kan wel dan moet je er 1 kopen en dat ligt als je 100 leden hebt 10 dollar volgens mij moet je maar daar even kijken. Waar klets jij over? Invision Power Boards ? Dat kost $150 to 199$. En dat gaat niet over leden.. Hun Premium services bestaan niet uit forums overzetten, maar om "Ad-Removal" en "Extra Space". Naar mijn weten is het niet mogelijk om van Invisionfree naar PHPBB over te stappen, zonder al je posts kwijt te raken. Je kan inderdaad de gratis versie downloaden en uploaden naar een host als wyger. Reageren
Triforce Wizzard Geplaatst: 12 februari 2006 Rapport Geplaatst: 12 februari 2006 :O ik heb gehoord dat het wel mogelijk was .. ze hadden wel iets gehackt ofso :S ik weet ook niet precies meer wat er was .. nog eens navragen Reageren
ViceAgent Geplaatst: 12 februari 2006 Rapport Geplaatst: 12 februari 2006 :O ik heb gehoord dat het wel mogelijk was .. ze hadden wel iets gehackt ofso :S ik weet ook niet precies meer wat er was .. nog eens navragen Het klopt voor een deel wat je zegt, want Invisionfree is volgens mij niet zo moeilijk om te hacken als je veel hackervaring hebt, maar ja dat heb ik niet, en dat wil ik ook niet. Wat ik wel weet is dat Invisionfree regelmatig backups maakt maar ik weet eerlijk gezegd niet of je die naar PHPBB kan converten.. Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 16 februari 2006 Rapport Geplaatst: 16 februari 2006 De invisionfree naar phpbb kan wel dan moet je er 1 kopen en dat ligt als je 100 leden hebt 10 dollar volgens mij moet je maar daar even kijken. Waar klets jij over? Invision Power Boards ? Dat kost $150 to 199$. En dat gaat niet over leden.. Hun Premium services bestaan niet uit forums overzetten, maar om "Ad-Removal" en "Extra Space". Naar mijn weten is het niet mogelijk om van Invisionfree naar PHPBB over te stappen, zonder al je posts kwijt te raken. Je kan inderdaad de gratis versie downloaden en uploaden naar een host als wyger. Wat klets jij zou ik zeggen, ik heb het over invisionfree, dus lees beter. Invisionfree is over te zetten naar een IPB board en waarschijnlijk ook PHPBB maar dat denk ik niet, alleen naar IPB als je me niet geloofd kijk dan zelf: http://invisionfree.com/?p=conversion Je kan IF dus wel over zetten naar het gratis forum IPB 1.3.1, PHP weet ik niet. Reageren
Crifox Geplaatst: 18 februari 2006 Rapport Geplaatst: 18 februari 2006 Het klopt voor een deel wat je zegt, want Invisionfree is volgens mij niet zo moeilijk om te hacken als je veel hackervaring hebt, maar ja dat heb ik niet, en dat wil ik ook niet. Dat zeg je nou wel, maar invisionfree is echt veel lastiger dan gewoon ipb 1.3 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.