Jump to content

invisionfree naar phpbb

Recommended Posts

Geplaatst:

OKe maar kan ik dan mijn invisionfree nog houden of gaat dat van invisionfree helemaal kapot en krijg ik het op phpbb?

Geplaatst:
Als het gaat om de forum die je in je signature gaat dan kan het niet.

Hoezo niet ?want met die wil ik het doen.

Geplaatst:

BIj inVision Free zijn sommige admin functies uitgeschalkeld en je kunt ook nog eens niet bji de FTP

Dowload gewoon IPB 1.3.1 Gratis en legaal van www.invisionpower.nl

Geplaatst:
BIj inVision Free zijn sommige admin functies uitgeschalkeld en je kunt ook nog eens niet bji de FTP

Dowload gewoon IPB 1.3.1 Gratis en legaal van www.invisionpower.nl

Ja heb ik al veel gedaan maar krijg het nooit geinstalleerd.

Hoe moet het dan?

Geplaatst:

dan ga je naar de link waar je forum opgehost is en daar zet je achter

/sm_install.php

vb: www.ikown.nl/sm_install.php

en dan gegevens in vullen .

• 2 maanden later...
Geplaatst:

De invisionfree naar phpbb kan wel dan moet je er 1 kopen en dat ligt als je 100 leden hebt 10 dollar volgens mij moet je maar daar even kijken.

• 4 weken later...
Geplaatst:
De invisionfree naar phpbb kan wel dan moet je er 1 kopen en dat ligt als je 100 leden hebt 10 dollar volgens mij moet je maar daar even kijken.

Waar klets jij over? Invision Power Boards ? Dat kost $150 to 199$. En dat gaat niet over leden.. Hun Premium services bestaan niet uit forums overzetten, maar om "Ad-Removal" en "Extra Space".

Naar mijn weten is het niet mogelijk om van Invisionfree naar PHPBB over te stappen, zonder al je posts kwijt te raken. Je kan inderdaad de gratis versie downloaden en uploaden naar een host als wyger.

Geplaatst:

:O ik heb gehoord dat het wel mogelijk was .. ze hadden wel iets gehackt ofso :S ik weet ook niet precies meer wat er was .. nog eens navragen :?

Geplaatst:
:O ik heb gehoord dat het wel mogelijk was .. ze hadden wel iets gehackt ofso :S ik weet ook niet precies meer wat er was .. nog eens navragen :?

Het klopt voor een deel wat je zegt, want Invisionfree is volgens mij niet zo moeilijk om te hacken als je veel hackervaring hebt, maar ja dat heb ik niet, en dat wil ik ook niet.

Wat ik wel weet is dat Invisionfree regelmatig backups maakt maar ik weet eerlijk gezegd niet of je die naar PHPBB kan converten..

Geplaatst:

Waar klets jij over? Invision Power Boards ? Dat kost $150 to 199$. En dat gaat niet over leden.. Hun Premium services bestaan niet uit forums overzetten, maar om "Ad-Removal" en "Extra Space".

Naar mijn weten is het niet mogelijk om van Invisionfree naar PHPBB over te stappen, zonder al je posts kwijt te raken. Je kan inderdaad de gratis versie downloaden en uploaden naar een host als wyger.

Wat klets jij zou ik zeggen, ik heb het over invisionfree, dus lees beter.

Invisionfree is over te zetten naar een IPB board en waarschijnlijk ook PHPBB maar dat denk ik niet, alleen naar IPB als je me niet geloofd kijk dan zelf:

http://invisionfree.com/?p=conversion

Je kan IF dus wel over zetten naar het gratis forum IPB 1.3.1, PHP weet ik niet.

Geplaatst:
Het klopt voor een deel wat je zegt, want Invisionfree is volgens mij niet zo moeilijk om te hacken als je veel hackervaring hebt, maar ja dat heb ik niet, en dat wil ik ook niet.

Dat zeg je nou wel, maar invisionfree is echt veel lastiger dan gewoon ipb 1.3

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...