Cpt.Pinguin Geplaatst: 26 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2005 de ene zegt van niet de andere van wel of, dan is het weer wel dan weer niet mijn vraag: is het uitgesteld of niet!! Reageren
henk_jan Geplaatst: 26 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2005 moet je hier nou egt nog een topic voor openen??? het antwoord is simperl...dat weet eigelijk nog niemand...Take 2 en R* zeggen de 28e dus reken daar maar op...alleen een paar engelse games-sites zeggen 4 november. Reageren
ThOmAsZ Geplaatst: 26 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2005 alleen een paar engelse games-sites zeggen 4 november. En alle Gamewinkels In Gronigen zeggen dat het uitgesteld is. Dus ik ga van 4 nov uit. Als het dan tog vrijdag is, is het heel mooi. Maar als het 4 nov is het heel jammer. Reageren
jonnyboy Geplaatst: 26 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2005 De winkels zeggen: uitgesteld Rockstar zegt: niet uitgesteld Antwoord? Kijk overmorgen in de schappen, dan weet je het... Reageren
MNC3 Geplaatst: 26 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2005 afwachten, meer kan ik niet zeggen. Reageren
djaa Geplaatst: 26 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2005 ik denk niet dat R* zal liegen over hun spellen dus ik denk 28 oktober Reageren
maarte41 Geplaatst: 26 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2005 IK denk niet dat het uitgesteld is, waarom zou R* het spel een weekje voordat het uitkomt uitstellen. Ze zijn toch al een paar weken bezig met het verdelen over de winkels. Dus iets veranderen gaan ze niet meer doen. Reageren
Quiz Geplaatst: 26 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2005 op de de officiele site van take 2 staat dat gta lc is uitgesteld, dus ik denk dat het pas 4 november wordt take2games Reageren
ThOmAsZ Geplaatst: 27 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2005 Ik kijk vandaag wel ff Bij Intertoys of ze hem binnen hebben gekregen. Als hij morgen idd uitkomt moeten ze hem vandaag hebben, meestal krijgt Intertoys een dag voor de release het spel binnen. En anders is het idd 4 Nov. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.