Jump to content

San News Helicopter-Police Heli-Moeilijke wagens in 1-2-3 te krijgen!

Recommended Posts

Geplaatst:
maar wat is het verschil tussen die 2 kan de ene sneller dan de andere, kan de ene iets speciaal en de andere niet , ... want ik wil dat wete en als er iets speciaal is ga ik hem uit probere met dat lijstje

Er is niet echt een verschil, alleen dat de news chopper iets makkelijker en vlugger draait. De news schopper is gewoon wat beweeglijker dan de politie helikopter, waardoor ik vind, dat ie iets moeilijker te besturen is. :)

Geplaatst:

TIP: Met die vliegmissie toen je moest vliegen met dat ding moet je absoluut de muis niet aanraken (als je hem op de pc hebt!!) want ik vloog tegen een gebouw aan..

Goedde nacht! Ruurd31 :engel:

Geplaatst:
TIP: Met die vliegmissie toen je moest vliegen met dat ding moet je absoluut de muis niet aanraken (als je hem op de pc hebt!!) want ik vloog tegen een gebouw aan..

Goedde nacht! Ruurd31 :engel:

Je kan dit simpelweg ook uitzetten in de options van SA. Zodat het besturen van vliegtuigen, helikopters niet meer gebeurt met muis en enkel met het toetsenbord.

Ga naar Options > Controller Setup > Mouse Settings

Zet daar Fly with mouse op OFF.

Nu moet je je geen zorgen meer maken dat je opeens van richting verandert als je per ongeluk

op je muis stampt of licht aantikt. ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...