exect Geplaatst: 26 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2005 (bewerkt) Ik ben weer eens over nieuw begonnen met gta san andreas op de pc, ik ging naar de gymzaal om ff wat spieren te kweken maar ik kreeg het lichste gewicht niet eens omhoog. Dit is minder want ik wil wel graag spieren. want mijn balkje met muscles staat nu hellemaal op 0. Heeft iemand de oplossing voor dit probleem want dit is niet echt leuk alvast bedankt Bewerkt: 26 oktober 2005 door exect Reageren
Dizzee Geplaatst: 26 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2005 hey Echt een oplossing is er niet voor. De bedoeling is gewoon om de aangegeven 2 keys heel snel en afwisselend achter elkaar in te drukken. Het is een beetje oefenen maar na een tijdje lukt het wel. Greetz Dizzee Reageren
Achille Geplaatst: 26 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2005 Ik ben weer eens over nieuw begonnen met gta san andreas op de pc, ik ging naar de gymzaal om ff wat spieren te kweken maar ik kreeg het lichste gewicht niet eens omhoog. Dit is minder want ik wil wel graag spieren. want mijn balkje met muscles staat nu hellemaal op 0. Heeft iemand de oplossing voor dit probleem want dit is niet echt leuk alvast bedankt off je doet BUFFMEUP dan heb je max. spieren .. je moet ook klikken en spatie snel achter elkaar doen dan gaat ie omhoog Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 26 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2005 rechter shift vasthouden en dan heel snel achter elkaar op numpad nul drukken bij het lichste gewicht, moet lukken! veel suc6 Reageren
exect Geplaatst: 26 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 26 oktober 2005 Ok ik ga het proberen alvast bedankt Reageren
Gunslinger Geplaatst: 26 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2005 Ok ik ga het proberen alvast bedankt Als het echt niet lukt, stuur je je savegame maar naar mij toe, dan ga ik wel even trainen. Ik heb al een muisarm, dus kramp aan m'n vingers kan er ook nog wel bij. Succes ermee, en meteen stoppen als je kramp krijgt. Gunslinger Reageren
Cedar Block Piru Blood Geplaatst: 27 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2005 of gebruik de cheat Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 27 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2005 Hej Exect! Als je de halter gebruikt en dat wil niet, gebruik je de kleine 2 gewichtjes en als je daarmee begint krijg je zeker je muscle omhoog! En zoals iedereen al zei als je cheat.. gebruik de muscle cheat (buffmeup).. Suc6 verder met de nieuwe storeline! Ruurd31 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.