GtaFreak... Geplaatst: 12 november 2005 Rapport Geplaatst: 12 november 2005 welke lcs site hoe heet die site? stuur maar ff naar mn email eeyz ThomAsZ F*cking Veeeeel THxx ik heb da liedje nu in mn kop Top GA Zow Door GR GtaFreak... Reageren
The Golden Fighter Geplaatst: 12 november 2005 Rapport Geplaatst: 12 november 2005 welke lcs site hoe heet die site?stuur maar ff naar mn email eeyz ThomAsZ F*cking Veeeeel THxx ik heb da liedje nu in mn kop Top GA Zow Door GR GtaFreak... Alles wel ok? Reageren
Flitskikker Geplaatst: 12 november 2005 Rapport Geplaatst: 12 november 2005 Misschien bleef zijn muis vastzitten op de -smiley . Reageren
ThOmAsZ Geplaatst: 12 november 2005 Rapport Geplaatst: 12 november 2005 Het nr van de 2e trailer is: Shook Ones Pt. II - Mobb Deep of je moet ff op Titel: Half Way Crooks zoeken. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 12 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 12 november 2005 Ik kan die muziek wel afspelen op de site, maar niet opslaan ofzo En tis te mooi om niet op te slaan Doe rechtermuisknop op de link >> Doel op slaan als../Save Target Danku Danku Cheers Tales Reageren
VforV Geplaatst: 6 december 2005 Rapport Geplaatst: 6 december 2005 Ik vind 'Beware' wel een goed liedje... (Te horen op "The liberty Jam", voor wie het nog niet wist:)) Reageren
garymiller Geplaatst: 30 december 2005 Rapport Geplaatst: 30 december 2005 Giorgio Marauder is de verkeerde spelling. Het is Giorgio Moroder. Voor degene die intresse hebben: Ik heb de hele versie van het nummer ''The Chase''. Als je hem wilt hebben dan hoor ik het wel. Reageren
Dfix Geplaatst: 30 december 2005 Rapport Geplaatst: 30 december 2005 Ik vind dat het radio station K-Jah wel erg kort hoor.. Ik hoor altijd hetzelfde muziekje gewoon.. Reageren
zupadomien Geplaatst: 10 januari 2006 Rapport Geplaatst: 10 januari 2006 ik zoek een liedje op rise fm door een dj ( ne duitser en ne japanner ofzo) ik zou dat liedje graag hebben kent iemand de naam ervan of een link om het te downloaden? Reageren
Dfix Geplaatst: 10 januari 2006 Rapport Geplaatst: 10 januari 2006 Hoe gaat het liedje, hoe klinkt het? Reageren
zupadomien Geplaatst: 10 januari 2006 Rapport Geplaatst: 10 januari 2006 het is een liedje en ik denk ertussen of erna zegt de dj zo iets int duits allemaal en bij het andere zegt ne japanner iets ( er zingt niemand in ) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.