XoIN Geplaatst: 26 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2005 mn sig loopt niet kan eimand hem voor mij fixen danke Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 26 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2005 Zou je het iets beter uit kunnen leggen ? ik snap er niks van Reageren
Twenty Eyes Geplaatst: 26 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2005 Ik denk dat hij zijn sig bedoelt. Hij bedoelt dat hij heel snel zijn plaatjes ziet en daarna dat hij blijft hangen. Bij imageshack user. Welk programma gebruik je gamenerd? Reageren
XoIN Geplaatst: 27 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 27 oktober 2005 gamemaker lol want kan geen gifs maken in photo shop Reageren
Slimm Geplaatst: 27 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2005 gamemaker lol want kan geen gifs maken in photo shop Bij Photoshop krijg je automatisch Imageready, die voor bewegende dingen gebruikt moet worden, over gamemaker weten veel mensen hier niks denk ik. Ok, hier even een korte tut voor Photoshop.. Stap1: Je maakt een nieuw bestand met de grootte van jou plaatjes, daar zet je een plaatje op de eerste layer, dan maar een een nieuwe layer en zet je daar weer een plaatje op, ga zo door tot al je plaatjes op zijn. Stap2: Druk op Ctrl Shift+M, Imageready opent vanzelf, dan druk je overal het oogje uit, behalve bij de eerste layer, dat doe je tot en met stap (..). Stap3: Om het mooier te maken kan je Tweeen gebruiken, dat zijn die 3 balletjes bij schuin omhoog staan bij Animation schermpje, zet dat per layer op 2/3 en hij loopt mooi over. Ik heb het uit mijn hoofd gedaan omdat ik op het moment geen PS meer heb, fouten dus voorbehouden Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 27 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2005 Ten eerste is jouw Signature hier niet toegestaan! hij is namelijk 242.45 KB en je mag maximaal 100 KB hebben. Reageren
XoIN Geplaatst: 27 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 27 oktober 2005 (bewerkt) Ten eerste is jouw Signature hier niet toegestaan!hij is namelijk 242.45 KB en je mag maximaal 100 KB hebben. o sorry :$ Mazzeltje: Geeft niks hoor: Ik heb je ook geen waarschuwing gegeven. Maar de volgende keer als je een Sig weer maakt moet je hier goed aan denken. Maximaal 100Kb en 500x150 Pixels. kijk das pas een moderator Bewerkt: 27 oktober 2005 door gamenerd Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.