GICE Geplaatst: 27 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2005 (bewerkt) Ik heb een vraagje: Waar kun je deze schoenen krijgen, als ze verkrijgbaar zijn? Bewerkt: 27 oktober 2005 door Pietjens Reageren
Dizzee Geplaatst: 27 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2005 (bewerkt) Hey pietjens Ik heb heb ff gekeken in mijn voorraad met schoenen. (heb trouwens al alle kledingwinkels uitgekocht) En ik denk dat het de Brown Boots zijn die je bij ZIP kunt krijgen. Het zijn de enigste die daar het meeste op lijken. EDIT* In het topic 'CJ-screens' heb ik juist men nieuwe cj gepost met die Brown Boots aan. CJ-screens Bewerkt: 27 oktober 2005 door Dizzee Reageren
-Richard- Geplaatst: 27 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2005 (bewerkt) Ik weet het niet zeker, ik zou zeggen bij Prolaps of bij Zip. Het zijn volgens mij Gray Boots (maar dat weet ik niet zeker) EDIT: Ik had de post van Dizzee nog niet gezien. Bewerkt: 27 oktober 2005 door GTAspeler Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 27 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2005 Volgens mij is het Victim.. maar hoe het die schoenen? Want volgens mij wordt het neit vertelt! Dan kijk ik ff voor je! Ruurd31 Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 27 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2005 (bewerkt) Ruurd31, even off-topic: je signature doet het niet, en dat komt volgens mij dat je achteraan [\img] bent vergeten. Je moet het plaatje namelijk "afsluiten". Als je dat er achter zet moet hij het doen..... *edit: goed gedaan Ruurd31...... Bewerkt: 27 oktober 2005 door GTA-Sheep Reageren
Inferno Geplaatst: 28 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2005 De brown boots kun je halen bij ZIP,Zip gaat pas open als je in Sf komt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.