gtasa Geplaatst: 27 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2005 iet heel vreemds: GTA SA heeft altijd prima gewerkt. nu wilde ik em vanmorgen opstarten, maar er gebeurt gewoon niets. heb niets aan mn instellingen ofzo veranderd (van me pc). heb ff zitten pielen en als ik bij GTA_SA rechter muis doe en "uitvoeren als..." start ie wel op nou prima toch, zou je zeggen. ja maar mn savegames zijn dan pleite. ze staan nog wel gewoon in het mapje waar de savegames neergezet worden. snap dr geen drol van. (misschien omdat ik niet zo handig ben met pc's ik wacht af... Reageren
Gangsta Geplaatst: 27 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2005 (bewerkt) Wat zijn je systeem specs? Hiermee bedoel ik: - Wat voor soort computer je hebt - Wat je geheugen is - Wat je videokaart is Om dit te weten druk je op: Start -> Druk met je rechtermuisknop op Deze Computer -> Eigenschappen - En kijk dan bij Ghz en RAM. (Kloksnelheid) Om je videokaart te weten: Druk op Start -> Uitvoeren -> Typ in: DXDIAG -> Druk op beeldscherm en daar zie je Totaal geheugen. Ik Denk dat je kan proberen gta_sa.set te verwijderen. Dan doet 'ie het misschien wel. Druk anders op Start -> En ga naar RockstarGames -> GTA San Andreas en druk vervolgens daar op het Icoontje. Misschien dat er een fout is op die bureaublad icoon van San Andreas. Bewerkt: 27 oktober 2005 door Gangsta Reageren
Arjen Geplaatst: 27 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2005 Klik eens op het icoontje op je bureaublad met je rechtermuisknop. Ga dan naar Eigenschappen en kijk wat voor Doel hij heeft. Als het goed is staat er iets van C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\gtasa.exe Als dit er niet staat, kopieer het adres dan even en plaats het in het 'Doel-vak'. Daaronder staat ook 'Beginnen in..'. Daar moet dit staan: C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.