Larsie Vercetti Geplaatst: 27 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2005 (bewerkt) Ik kon niks vinden dus ik geloof dat ik een nieuwe EE heb gevonden, nou eigenlijk meer een verwijzing. Namelijk naar Manhunt Volgens mij kent iedereen deze frisdrank automaat wel uit SA. Bewerkt: 27 oktober 2005 door Larsie Vercetti
Crifox Geplaatst: 27 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2005 Is dit in manhunt ? Cool gevonden man !! Maar meer een Manhunt EE dan een GTA:SA EE
Larsie Vercetti Geplaatst: 27 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 27 oktober 2005 Is dit in manhunt ?Cool gevonden man !! Maar meer een Manhunt EE dan een GTA:SA EE :Nsorry niet mee eens, volgens mij was Manhunt eerder uit dan SA Dus wel een SA EE
Ice Cold Killa Geplaatst: 28 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2005 Sprunk automaten kun je ook vinden in Max Payne en in Midnight Club.
Larsie Vercetti Geplaatst: 28 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 28 oktober 2005 Sprunk automaten kun je ook vinden in Max Payne en in Midnight Club. ow <sinds wanneer is dit eigenlijk geen h meer?) cool dat wist ik niet maar het is dan evengoed een EE
DaddyPimp Geplaatst: 28 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2005 Maar dan is het toch nog wel een EE? Het zijn niet echt verwijzingen naar elkaar, maar toch ook weer een klein beetje wel vind ik
Fireman Geplaatst: 12 november 2005 Rapport Geplaatst: 12 november 2005 Er was ook al een Sprunk Machine in Gta:VC ik zal er ff een plaatje van zoeken.
RedRat Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 Er is ook wel een reden dat de sprunkautomaten in manhunt Midnight club max pain en Vice city. Het is alemaal ROCKSTAR
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 ik geloof dat dit geen gta is want kijk eens heel goed naar die radar................. zie je niet dezelfde blips als in gta
NandroDavids Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 ik geloof dat dit geen gta is want kijk eens heel goed naar die radar................. zie je niet dezelfde blips als in gta Dat is zo ja. Maar als je de eerste post even leest, zie je dat hij het ook heeft over Manhunt. Dat plaatje is dus ook van Manhunt, waardoor je een andere radar hebt dan bij GTA.
King Room Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 Knap gevonden.. Wel apart,.. Maja Room
Recommended Posts