T@rget Geplaatst: 27 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2005 (bewerkt) Yo Kun je in MTA:SA door heel SA of is SA in stukken gehakt als dat zo is blijf ik bij GTAT want daar kun je in heel SA dat is 100X leuker vind ik Bewerkt: 27 oktober 2005 door T@rget
Dynamic Geplaatst: 28 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2005 Sorry Hoor !! dit noem ik dus NIKS!! wel een Multiplayer In Liberty City Stories Zetten Terwijl Sa Ouder Is en Eerder Klaar Moet wezen ik wacht heel lang tot de MTA SA Komt en niet op liberty City Lekker Flauw Voor De Sa Gamers
T@rget Geplaatst: 28 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 28 oktober 2005 WTF dat heeft toch niet te maken met mn vraagje?
Upstream Geplaatst: 28 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2005 Yo Kun je in MTA:SA door heel SA of is SA in stukken gehakt als dat zo is blijf ik bij GTAT want daar kun je in heel SA dat is 100X leuker vind ik ik weet niet zeker, maar volgens mij kan je alleen maar races doen in mta:sa. Je kan niet eens uit je voertuig geloof ik.
Joriz Geplaatst: 28 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2005 Als jullie nou eerst is dit forum door gaan lezen en de site van MTA dan kunnnen jullie daarna is correct conclusies trekken. -Met MTA kan je door heel SA gaan ja! -MTA is gemaakt door vrijlligers en niet door Rockstar Games. Vandaar dat het geen uitkom datum heeft ofzo. -in MTA zitten meerdere modes. Stunt mode, deathmatch mode .... -Speel is MTA Vice City. Dan weet je ongeveer wel hoe MTA SA moet worden. MTA VC was al heel leuk maar MTA SA wordt nog veel beter. Ook is MTA de enige goed lopende multiplayer mod. Deze heeft de minste problemen.
Azer Geplaatst: 28 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2005 Als jullie nou eerst is dit forum door gaan lezen en de site van MTA dan kunnnen jullie daarna is correct conclusies trekken. -Met MTA kan je door heel SA gaan ja! -MTA is gemaakt door vrijlligers en niet door Rockstar Games. Vandaar dat het geen uitkom datum heeft ofzo. -in MTA zitten meerdere modes. Stunt mode, deathmatch mode .... -Speel is MTA Vice City. Dan weet je ongeveer wel hoe MTA SA moet worden. MTA VC was al heel leuk maar MTA SA wordt nog veel beter. Ook is MTA de enige goed lopende multiplayer mod. Deze heeft de minste problemen. Echt vergelijkbaar met MTA:VC is het niet he , uiteraard wel een Freeroam mogelijkheid (maarja geen mogelijkheid om uit je voertuigen te stappen), ingameclient, betere synch/smoothness (wat je ook wel mag verwachten na circa 2 jaar ontwikkeling), geen/amper crashes (zolang we het QA/MTA team mogen geloven). Speel VC:MP (Ja, dat loopt ook goed...) dan weet je hoe je het ongeveer kan verwachten (ondanks dat MTA leuker is op een of andere manier ) maar idd probeer eerst is een MP voor VC uit
T@rget Geplaatst: 28 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 28 oktober 2005 (bewerkt) het is toch geen fuck aan als je niet eens uit je auto kan het is toch geen race spel??? zijn er bij DM (die er nog lang niet is) zeker ook geen auto's) ze moetten het gewoon als MTA:VC maken alleen dan voor SA en dat je met auto kan schietten dan is het pas leuk Bewerkt: 28 oktober 2005 door T@rget
Le MrG Geplaatst: 28 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2005 In de eerste versie voor SA kun je niet uit je auto nee Je kunt wel Checkpoint races doen Voorwerpen neerzetten en nog wat zooi Later komt er een Deathmatch mode bij dusssssss
Azer Geplaatst: 28 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2005 zijn er bij DM (die er nog lang niet is) zeker ook geen auto'shoe kom je daarbij? Er zullen zeker weten wel auto's te vinden in een DM release, anders zou de carsynch van de eerste release ook een beetje zinloos zijn, niet?
AmsterdamBoy Geplaatst: 28 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2005 Voor 80% ben ik zeker dat je uit je auto kan(wel zinloos)
Azer Geplaatst: 29 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2005 Voor 80% ben ik zeker dat je uit je auto kan(wel zinloos)voor 100% ben ik zeker dat jij niet begrijpend kan lezen, er is duidelijk al meerdere malen verteld dat je in de eerste release niet uit je voertuig kan.
AmsterdamBoy Geplaatst: 30 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2005 (bewerkt) zeg ik het bij de race? nee Misschien bij de race niet Ik weet dat jij 100% niet kan lezen Bewerkt: 30 oktober 2005 door AmsterdamBoy
Azer Geplaatst: 31 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2005 zeg ik het bij de race? nee Misschien bij de race niet Ik weet dat jij 100% niet kan lezen bij de eerste release kan je 100% niet uit je voertuig (dit geldt zowel voor race als freeroam mode)
AmsterdamBoy Geplaatst: 31 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2005 zeg ik het bij de race? nee Misschien bij de race niet Ik weet dat jij 100% niet kan lezen bij de eerste release kan je 100% niet uit je voertuig (dit geldt zowel voor race als freeroam mode) Zeg ik dat? Nee
M.Toreno Geplaatst: 1 november 2005 Rapport Geplaatst: 1 november 2005 jawel, deels. je zegt MISSCHIEN NIET(je weet t dus al niet zeker), terwijl azer duidelijk aangeeft dat t vaststaat dat je in de 1e versie niet uit de auto kan stappen en daar heeft hij helemaal gelijk in.
Recommended Posts