Jump to content

Jizzy - SanFierro

Recommended Posts

Geplaatst:

Alles lukt als ik de missie speel , tot ik de limo en jeep moet volgen ... Jeep krijg ik vaak kapot , maar die limo niet.

Iemandtips? :bonk:

Geplaatst:

Hej Djorry,

Het begin is niet zo moelijk je maakt die mensen dood en die hoer bevrijden. Je moet Jizzy gaan achtervolgen en proberen naast hun rijden en gaan schieten neem een klein beetje risco want anders kun je de kan niet krijgen om te halen. Bij de achtvolging moet je weg afsnijden en dan en dan naast de limo gaan rijden als je een PC hebt druk je E of Q in.. Het is net aan welke kant hij rijdt. Dan schiet je hem over hoop.

Je kunt ook even op de WT kijken: http://nl.wikigta.org/index.php/San_Fierro_Missies

Suc6 ermee.. Je kunt hem ook op MissieHulp zetten.. dan zijn er altijd mensen bereid om je te helpen!

Ruurd31

Geplaatst: (bewerkt)

Op het moment staat die missie nog niet in de WT maar ik ga er binnenkort zeker werk van gaan maken.

*edit* Nu wel :)

Ontopic:

Het is gewoon de bedoeling dat je nergens tegenaan knalt, want de limo is erg snel en dan heb je moeite om hem in te halen op de heuvels van San Fierro. Je moet gewoon proberen naast de limo te komen om er dan een drive-by op te doen, hoe je dit doet heeft ruurd al uitgelegd. E of Q indrukken, afhankelijk van de kant vanwaar je de limo wilt beschieten. Om te schieten moet je dan op de linkermuisknop drukken.

Mij is de missie meestal gelukt, simpelweg doordat de limo een domme fout beging en op z'n kop belandde.

M'n raad dus, blijf zoveel mogelijk proberen, want de limo zelf maakt wel vaak domme fouten. :)

succes nog.

Bewerkt: door Dizzee
Geplaatst:
Tis geluk!

Heb op autosnelweg daar de de jeep doen ontploffen , en de limousine in het water gereje!

nog als je alle missies van jizzi hbet gedaan word dat gebouw dan nog van mj

Geplaatst:

Nee, dat gebouw wordt jammer genoeg nooit van jou. Je kan alleen de binnenkant zien in de cutscenes die bij de missies van jizzy zitten, en er zelf lopen kan alleen maar in de missie Ice Cold Killa.

Ik vind het zelf spijtig omdat het er binnen zeer mooi is.

Geplaatst:

Ik heb eerst de Jeep neergehaald en dan de limo geramd, die dan begon te branden omdat ie ondersteboven lag! Raar maar waar: op één of andere manier begon die limo tegen de muur op te rijden en in de lucht te zweven en stond die terug normaal! Kort daarna explodeerde de limo! _O__O__O_

P.s.: Hier heb ik nog een leuke Jizzy foto --> Jizzy

Geplaatst: (bewerkt)

Haha echt een leuke foto!

Tip: Vergeet niet de mobiel mee te nemen hé als je hem gedood hebt! Want daar draait de missie om ;) .

Ruurd31.. :Y

Bewerkt: door ruurd31
Geplaatst:
Haha echt een leuke foto!

Tip: Vergeet niet de mobiel mee te nemen hé als je hem gedood hebt! Want daar draait de missie om ;) .

Ruurd31.. :Y

Het moest snel gaan want hij begon al stillaan te vervagen :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...