Quiz Geplaatst: 28 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2005 ik vraag me eigelijk af of er ook sneeuw in voorkomt Reageren
MNC3 Geplaatst: 28 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2005 ik vraag me eigelijk af of er ook sneeuw in voorkomt dat zou er in komen, maar naar het schint zou dat zijn als je al wat verder in de game bent. Reageren
ThOmAsZ Geplaatst: 28 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 28 oktober 2005 ik ben benieuwd naar easter eggs Een easter egg heb ik gevonden op een andere site: Weetjewel met dat verborgen Bord in GTA III, daar stond iets van'' You weren't suppose to be here'' ofzo. Nu staat er een bord met ''Hello Again'' Reageren
Insane Geplaatst: 28 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2005 deze staat al bij de easter egg sectie Reageren
The Italian Geplaatst: 29 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2005 (bewerkt) heb hem ook gekocht vandaag bij futurezone(2 rotterdam 1 in zoetermeer voor het geval er iemand vraagt waar die winkels liggen) Bewerkt: 29 oktober 2005 door GTAlibertycitystories Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.