Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

een keer deed ik gta en toen dacht ik (eigenlijk mijn broer)...

mischien is het wel leuk dat er in gta (III, VC, SA of beide) een marker is en als je dan daar in gaat staan dat er dan allemaal ventjes met geweren in het landschap staan. echt overal, dus ook op gebouwen en in steegjes en in de bergen... nergens ben je veilig. behalve in het hoekje waar de marker staat... bijvoorbeeld naast de savedeur op portland...

je slaapkamer in the ocean view hotel

of je klerenkast in sa.

ik noem maar wat. maar dan is er nog iets. bij bevoorbeeld alle hotspots komeen mensen te voorschijn die NIET dood kunnen en die je dan in een auto volgen. en dan starten ze in hun eigen auto maar als die stuk is dan springen ze eruit en jatten ze gewoon een andere auto.

het is eigenlijk gewoon een missie waar je zo lang mogelijk overleven.

ik zal s een voorbeeldje geven (ik doe vice city omdat dat landschap ik op het laatste steegje na uit me kop ken)

-je loopt in de roze marker en overal in het landschap komen menseen die WEL dood kunnen met geweertjes.

-maar dan komt er bij cortez zijn boot een cortez character te staan plus auto : in dit geval de cheetah die er dus zowieso al staat.

-dit gebeurt ook bij de malibu : kent paul met zijn... ???

-en bij de biker bar waar een aantal bikers komen en dan met hun angels je achtervolgen

-diaz met zijn limo, avery met zijn limo, candy met haar limo

-en andere story line personen

en die volgen je dan allemaal en proberen je te vermoorden.

zou dit mischien een idee zijn en als het jullie leuk lijkt dan zal ik mischien wel s zon lijstje maken voor wie wat doet en dan zien we wel vverder

oene :)

Geplaatst:

ja leuk, net zoals bij GTA2 als je alle missies hebt voltooid, dan komen je opdrachtgevers ook naar je toe omdat ze boos zijn dat je voor een rivaliserende gang hebt gewerkt, en dan willen ze je ook dood krijgen met Vlammenwerpers enz. :Y

Geplaatst:

ja alleen dan kunnen ze niet dood :):):):puh:

en vergeet de volgepropte stad met ventjes niet.

die wel dood kunnen.

word wel veel coordinaten zoeken maarja.

oene

Geplaatst:

ik vind het niks

om in DE HELE SA STAD ventjes neer te zetten

nou daar ben je wel ff zoet mee

maar ik vind het niks

Cheers

Tales

Geplaatst:

Sorry, maar ik denk niet dat het gaat lukken, bovendien is het veel te ingwikkeld om te maken (denk ik) + Je zou niet erg lang blijven leven als alle anderen mensen niet dood kunnen...

Geplaatst:
Sorry, maar ik denk niet dat het gaat lukken, bovendien is het veel te ingwikkeld om te maken (denk ik) + Je zou niet erg lang blijven leven als alle anderen mensen niet dood kunnen...

Het is een leuk idee. Maar moeilijk om het voor elkaar te krijgen. :)

Duurt nog wel een poosje voordat je het al gemaakt hebt.

Geplaatst: (bewerkt)

inderdaad die coordinaten, als we die ventjes niet weghalen zou het mischien een idee zijn om meerdere coordinaat zoekers te "lenen"

alleen we kunnen ook alleen het achtervolg idee doen.

btw coordinaten zoeken vind ik niet erg. van mij wil ik het met samen met nog 5 lui (kan ik in me clan wel regelen denk ik) die coordinaten op te zoeken.

kijk eerst s naar alleen dat achtervolg gedoe en niet naar die ventjes.

dus geef eerst s een cijfer (0-10) over het achtervolg gedoe (via PM aub)

en dan zien we later wel over de losstaande ventjes (of die er nou uitgehaald worden of niet)

gemiddelde cijfer :

9.66

(3 stemmen)

als het een goed idee is dan ga ik mischien wel wat mensjes regelen die het in elkaar willen zetten.

oene

Bewerkt: door oeneboy
Geplaatst: (bewerkt)

:muur: Ik geef het zelf een 9 en ik vind het een leuk id maar voor vice city alleen al moet je meer dan 5000 cordinaten zoeken gok ik zo, laat staan voor sa. Maar als je een paar idioten kan vinden die zo gek zijn om een paar honder cordinaten (per persoon 750 ofzo, dan heb je 3750 cordinateen dus zoveel mannetjes) te zoeken voor de mod, wil ik je ook wel een beetje helpen (maar ik denk dat dit pas gebuurd waarneer pasen en oud en nieuw op dezelfde dag vallen).

Als dit achter de rug is komen we bij deel 2 maar eerst een klein stukje wat ik ben vergeten:

Als eerste moet je een kaart maken met de plaatsen waar je de mannetjes + eventueele voertuigen moeten komen.

Dan deel 2:

Je moet dan beginnen met de mannetjes plaatsen met iemand die weet hoe dit moet (jij was dit aan het leren toch?) je moet dan al die mannetjes en hun voertuigen (wat er niet veel mogen zijn ivm het max aantal wagens dat je kan plaatsen) plaatsen met hun cordinaten. Je moet dan instellen dat ze boos zijn en jou aan gaan vallen en sommige op hun plaats blijven staan (denk aan mannetjes met snipers op daken, die moeten daar blijven, maar de andere moeten jou achterna). Je moet instellen dat ze bepaalde wapens hebben, dat ze pas komen zodra je de ''missie'' gestart bent en dat ze eventueel in de auto's gaan (met meerdere) en jou achterna komen/schieten. En je moet natuurlijk een label maken met de missie zelf (waar die mannetjes en de rest ook inzitten) en je moet een marker plaatsen. Ik ben waarschijnlijk nog wat vergeten, mischien edit ik dat nog wel.

Kortom, het is bijna onmogelijk veel werk.

Bewerkt: door bigG
Geplaatst:

zoals ik al zei :

de ventjes die losstaan die is inderdaad ABNORMAAL veel coordinaten zoeken. verder het gedoe van het missie maken enzo dat is inderdaad erg. maar ik denk niet dat deze mod er ooit van komt. maar het gaat eerst ff om het idee. de label zelf dat lijkt me nog het moeilijks. auto's plaatsen = piece of cake dus dat lukt wel. voor de label zelf met missie daar mooet ik nog wat meer voor "studeren".

maar dus zoals ik al zei : kijk eerst s naar het achtervolg gedoe en als dat klaar is dan gaan we in v2/ v3 weet ik veel welke versie de losstaande mannekes plaatsen. en als je zon mapje wilt dan pruts ik er toch ff snel 1 in elkaar. verder voor ideetjes dan zeggen jullie het maar. (geen gedoe over het veel coordinaten zoeken want dat weet ik nu wel)

oene :D

• 4 maanden later...
Geplaatst:

jah jah nou ik vind het niet zon goed plan

maar als je het tof vind

moet je de state of emergency mod eens checken lijkt er wel wat op

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...