Rullez Geplaatst: 29 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2005 ik tune auto,s en race ermee over de snelwegen Reageren
Warrior Geplaatst: 29 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2005 ik ga vaak parachute springen of over de legerbasis vliegen voor die raketten te ontwijken of dor de hood cruisen auto's pimpen dat soort dingen Reageren
Velaro Geplaatst: 29 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2005 Ik begin SA wat beu te worden,ik heb al de missie's al gedaan,dus tune ik wat auto's en maak wat foto's enz,enz Reageren
Bassie_94 Geplaatst: 29 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2005 Verschillend.. Meestal ga ik in mn nieuwe auto's rijden.(Mods) Of ik ga vliegen OF mn wanted level naar boven krikken . Vast nog wel meer maarjah dat kan ik niet allemaal opnoemen . Reageren
Flame^ Geplaatst: 29 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2005 Aardig veel eigenlijk, nu ben ik vooral bezig met het maken van foto's in SA voor de Contest. Dit doe ik gedeeltelijk via SA PLace Manager, ik verzamel een aantal coordinaten van plekken die me mooi lijken om te fotograferen. Wanneer dan de zon opkomt, teleporteer ik me dan daarheen, dan daarheen, etc . Ook test ik wel is wat dingen zoals, het plaatsen van Auto's, Wapens, pickups en ook Textures . Reageren
cocaine Geplaatst: 29 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2005 ik tour wel eens rond en knal wat popetjes af maar voral hou ik van stunten ( schanzen,gebouwe,bergens ect) maar voral zou ik wel online willen spelen Reageren
cj_sucks Geplaatst: 30 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2005 ik knal die ballas en die vagos lui met plezier neer Reageren
Dizzee Geplaatst: 30 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2005 (bewerkt) Ik speel sa eigenlijk niet zoveel meer... Als ik het speel, is het vooral ook foto's maken van mooie gebieden zoals BS. Verder door mijn voorliefde voor het vliegen, herspeel ik soms nog eens de vliegschool-missies, of doe de race tournaments op de airport van Las Venturas, ook de gewone race tournaments ontbreken er niet aan. Bewerkt: 30 oktober 2005 door Dizzee Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 30 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2005 Ik ben nu bezig met moden enzo dus ik rij alleen maar rond om me models te testen etc. is echt vet Greetz GizmO Reageren
Achille Geplaatst: 30 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2005 gwn beetje kloten en anders overnieuw beginnen ofzo eerste missies zijn altijd leuk Reageren
Rullez Geplaatst: 1 november 2005 Rapport Geplaatst: 1 november 2005 maticus waar heb jij het plaatje vandaan Reageren
Caltson Geplaatst: 1 november 2005 Rapport Geplaatst: 1 november 2005 maticus waar heb jij het plaatje vandaan Waarom stuur je dan geen PB naar maticus omdat te weten?? ONTOPIC/wat ik zoal doe: filmpjes maken... ook police chases spelen is leuk en de eerste missies met cheats zijn ook zeer leuk Reageren
kortman_8 Geplaatst: 1 november 2005 Rapport Geplaatst: 1 november 2005 (bewerkt) Ik speel SA niet zo veel meer. Maar meestal maak ik net zoals BS en Dizzee foto's. En vaak stunt ik op het vliegveld van LS met behulp van de N00bmode v2 Bewerkt: 1 november 2005 door kortman_8 Reageren
NineEleven Geplaatst: 1 november 2005 Rapport Geplaatst: 1 november 2005 euhm, met nrg500 over de heuvel van SF vliegen en hopen dat ik niet tegen een auto knal en met zo een police ranger door badlands cruizen (bossen) met paar flikke achter mij aan. ... Reageren
SamShine Geplaatst: 2 november 2005 Rapport Geplaatst: 2 november 2005 Opnieuw uitspelen en een zo groot mogelijke ruzie krijgen met de Ballas. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.