Proximitus Geplaatst: 2 november 2005 Rapport Geplaatst: 2 november 2005 ik ga altijd een beetje lopen te vervelen, probeer ik op die tram in SF te komen (meestal met jetpack) en gebruik ik wapen codes om chaos te veroorzaken, egt geinig hoe die politie achter je aan zit, en tegen elkaar botst Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 24 november 2005 Rapport Geplaatst: 24 november 2005 Ik doe een soort huurmoordenaar, met 2 spelers en dan krijg ik opdrachten en dan moet ik die gaan voltooien, een beetje je getaway plannen, enz. Heel erg vet. Reageren
Mr. Vriecetti Geplaatst: 24 november 2005 Rapport Geplaatst: 24 november 2005 op de trein staan en dan gewoon rondlopen op de trein, en als ik rond het spoor mensen zie die afknallen, kweet niet mwrom maar ik ivnd het gewoon leuk, of stunten met vliegtuigen vin ik ook helemaal geweldig, vooral met dat 2de wereld oorlog ding die ook kan schieten (kben de naam even vergeten) Reageren
The Italian Geplaatst: 24 november 2005 Rapport Geplaatst: 24 november 2005 lekker rondcruisen doen alsof ik in een echte wereld ben Reageren
Blizz Geplaatst: 24 november 2005 Rapport Geplaatst: 24 november 2005 Ik doe cheats 6 ***** politie en dan in volle vaart met een mountainbike de mount chilliad oprijden Reageren
Mr.Micro Geplaatst: 24 november 2005 Rapport Geplaatst: 24 november 2005 Lekker een beetje bmx-en, vliegen, Parachute springen, touch-and-go's maken met mijn hydra;) Dat was het denk ik wel zo'n beetje Greetzz Reageren
Fireman Geplaatst: 26 november 2005 Rapport Geplaatst: 26 november 2005 Ik doe meestal nog steeds naar de hidden interior world gaan en daar een beetje rondvliegen en op de pc gewoon mods maken en glitches zoeken... Reageren
CJ-BARTOSZ Geplaatst: 26 november 2005 Rapport Geplaatst: 26 november 2005 ik doe in SA van alles ,,missie,eather eags zoeken,foto's maken voor een eigen verhaal enz. eigelijk is er veel te doen CJ-BARTOSZ Reageren
Blizz Geplaatst: 26 november 2005 Rapport Geplaatst: 26 november 2005 eather eags easter eggs bedoel je zeker daarjuist heb ik nog een beetje gejumpt van die grote jump in de desert vlakbij de sherman dam Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 26 november 2005 Rapport Geplaatst: 26 november 2005 Ik heb met mijn Phoenix allemaal coole stunts uitgehaald. Reageren
Wesley Geplaatst: 28 november 2005 Rapport Geplaatst: 28 november 2005 Ik heb GTA San Andreas al 3 keer uitgespeeld . Ik ga nu vaak Politie Missie`s doen , of iets met de Ambulance! Of ik ga vaak racen! En mensen dood schieten natuurlijk !! Reageren
Le MrG Geplaatst: 28 november 2005 Rapport Geplaatst: 28 november 2005 Ik doe echt vanalles Ik gas met een VanQuish door die bergen aan de zijkant van LV Dat is echt kicke ! Of ik gas door de stad met mijn getunde auto Reageren
NineEleven Geplaatst: 28 november 2005 Rapport Geplaatst: 28 november 2005 ik doe nu vooral export of ik ga wat stunten (16filmpjes op pc) wat pimpen, vliegtuigen stelen, easter eggs zoeken Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 28 november 2005 Rapport Geplaatst: 28 november 2005 (bewerkt) ik doe vanalles missies en EE zoeken killen en racen door de streten van sf en the desert ik tune wagens en race daar dan mee Bewerkt: 28 november 2005 door rinaldootje Reageren
Skimmer Geplaatst: 28 november 2005 Rapport Geplaatst: 28 november 2005 Kben nog niet zo ver, ik zit namenlijk nog in Los Santos daar heb ik alle missies uitgespeeld, behalve de 2 crash missies.. :$ Maargoed,, wat ik doe ?? Lekker over de snelweg scheuren met politie achter je aan.. proberen afentoe in te breken.. mensen kille Ik ben nu ook bezig met alle skills helemaal vol te krijgen dat is ook wel leuk,, of een blokkade voor een trein maken en zien hoe al die auto's in de fik vliegen of zoiets op de snelweg doen.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.