Blizz Geplaatst: 29 november 2005 Rapport Geplaatst: 29 november 2005 ja man een blokkade maken... het duurt altijd zolang tegen dat er een trein afkomt... Reageren
Hutenmah414 Geplaatst: 30 november 2005 Rapport Geplaatst: 30 november 2005 Ja dat doe ik ook altijd, een blokade op de autosnelweg maken en dan zien hoe al die sullen er op in vlammen Of op top spped over de weg chassen tot ik miselijk word Reageren
The Golden Fighter Geplaatst: 30 november 2005 Rapport Geplaatst: 30 november 2005 met een tractor een tractor trekken die weer een tractor trekt enz enz. Kun je erg leuk mee rond rijden. Reageren
Proximitus Geplaatst: 30 november 2005 Rapport Geplaatst: 30 november 2005 beetje op onschuldige voorbijgangers knallen Reageren
Blizz Geplaatst: 30 november 2005 Rapport Geplaatst: 30 november 2005 Autootje tunen en mensjes omverrijden Reageren
Hutenmah414 Geplaatst: 30 november 2005 Rapport Geplaatst: 30 november 2005 (bewerkt) Of met de vlammenwerper onschuldige mensen opfikken Mhuhahaha Btw:ik heb het spel uitgespeeld maar ik kan niet alle wapens kopen ! Kun je die wapens dan aleen maar vinden ? bv: Zoals de vlammenwerper op het schip in easter bassin in de 2de stad. Tim Bewerkt: 30 november 2005 door Tim Van Vynckt Reageren
RobertSA Geplaatst: 1 december 2005 Rapport Geplaatst: 1 december 2005 Ik doe meestal missies,maar soms is het ook wel leuk om wat politieagenten neer te knallen,,die komen 8er je aan en dan over de bergen gaan rijden met zo'n crossmotor,,Sanchez heet ie. En eerst buurten veroveren nou kan ik dat niet meer. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.