Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

darkel is een persoon die net voor gta III release er uit gehaalt is, hier is een beschrijving die ik gevonden heb in gta 3 gedeelte

Darkel is een personage die op het allerlaatste moment uit GTA3 geschrapt is. Hij zou een terrorist zijn van wie je missies kreeg waarbij het de bedoeling was zoveel mogelijk chaos te veroorzaken (Denk aan Rampage-achtige missies, of misschien wel de rampages zelf). Naar het schijnt is Darkel, begrijpelijk, na de aanslagen van 11 september uit het spel verwijderd. Dit zou ook de reden zijn dat de Dodo geen vleugels had, en waarom Donald Love zonder reden verdwijnt. Oorspronkelijk zou, wederom volgens geruchten, Love de dood vinden bij een missie van Darkel waarin je met een Dodo zijn gebouw invliegt. Ik neem aan dat het duidelijk is dat deze missie op dat moment nogal verkeerd zou vallen bij het Amerikaanse publiek.

edit, plaatje van darkel gevonden

post-5-1129421527.jpg

Bewerkt: door Cpt.Pinguin
Geplaatst:

Zou wel kunnen het is een re-make van gta 3 met wat aanpasinngen.

Maar de missie waar je met een vliegtuig tegen een gebouw aan vliegt die missie denk ik dan niet.

Maar het kan ook dat Darkel er toen nog niet was of dat je ziet dat ie word dood geschoten en zo NIET in gta 3 kwam maar wel zijn naam vermeld werd zou ook kunnen.

Geplaatst:
Zou wel kunnen het is een re-make van gta 3 met wat aanpasinngen.

Maar de missie waar je met een vliegtuig tegen een gebouw aan vliegt die missie denk ik dan niet.

Maar het kan ook dat Darkel er toen nog niet was of dat je ziet dat ie word dood geschoten en zo NIET in gta 3 kwam maar wel zijn naam vermeld werd zou ook kunnen.

tis geen goedkope remake,enige wat het zelfde is is de auto's van gta 3, en lc zou wss wel heel wat anders zijn :ch:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...