Matiscus Geplaatst: 28 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2005 Yo, Ik heb eens iets geprobeert. Als ik goede reacties krijg maak ik het in san andreas. Het zou moeten dienen voor de mod GTA SPEEDFREAKS Screen Weet er soms iemand wat ik aan die witte lijnen kan doen? Rate ook effe altublief Reageren
W3sl3y Geplaatst: 28 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2005 Ik vind het wel mooi, alleen tsjah... er zijn toch al mooie wegen dus dan hoef je het niet te veranderen. Kan je die witte lijnen niet gewoon weg halen met paint/photoshop? Ik geef je nu een 6/10 omdat ik het gewoon niet orgineel vind. Reageren
burpicane Geplaatst: 28 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2005 ik vind die texture dus echt lelijk... Reageren
Matiscus Geplaatst: 28 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 28 oktober 2005 (bewerkt) Ja hoe meer ik er naar kijk, hoe lelijker ik het vind. Heeft er iemand soms ideeen om het mooier te krijgen. Die witte lijnen zie je in photoshop niet. Bewerkt: 28 oktober 2005 door Matiscus Reageren
patbreu Geplaatst: 28 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2005 als je de witte lijnen niet in de txd file vind heb je niet de goeie voor de weg, als je de txdfile met txdworkshop opent moet er een bmp in zitten met de witte en de gele lijn, Reageren
Matiscus Geplaatst: 28 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 28 oktober 2005 als je de witte lijnen niet in de txd file vind heb je niet de goeie voor de weg, als je de txdfile met txdworkshop opent moet er een bmp in zitten met de witte en de gele lijn, DAt weet ik maar ik heb het niet op die lijn. Maar jeziet zo de overgang van afbeelding tot afbeelding. DAt bedoel ik. Reageren
patbreu Geplaatst: 28 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2005 OK. sorry, dat kan komen door een licht kleurverschil in de onder en bovenkant van de bmp, probeer eens de bovenhelft te spiegelen naar de onderkant (zodat er geen kleurverschil kan zijn) en kijk of het weg is. Is de pic trouwens van een iets hellende weg, dat geeft soms ook gaten in de omgeving. Reageren
Matiscus Geplaatst: 28 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 28 oktober 2005 Moet ik er met dooraan of gewoon stoppen? Reageren
gangster28 Geplaatst: 28 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2005 je kunt best door gaan maar moet je eens kijken of die streep niet van alpha is. Reageren
Wiepie Geplaatst: 28 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2005 Je kan idd best wel doorgaan, maar probeer je texture eens te UVW mappen. Nu zijn het allemaal nog vlakken. Reageren
Matiscus Geplaatst: 29 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 29 oktober 2005 Je kan idd best wel doorgaan, maar probeer je texture eens te UVW mappen. Nu zijn het allemaal nog vlakken. Wat is UVW Mappen? :$ Reageren
Blastov Geplaatst: 29 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2005 Met UVW mappen kun je textures er veel mooier op doen dit doe je met 3Ds Max Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.