Gangsta Geplaatst: 28 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2005 Beste, Ik wil Grand Theft Auto: San Andreas op de Xbox kopen. Maar daarvoor wil ik een beetje informatie. Ik heb een paar vragen gemaakt: ¤ Is Grand Theft Auto San Andreas moeilijk te besturen op de Xbox? ¤ Zijn er vele bugs in de spel? ¤ Is het sloom? ¤ Zijn er mooie graphics in het spel? ¤ Is het spel beter voor de Playstation 2 of voor de Xbox? Ik wou deze graag even weten. Alvast bedankt. Reageren
ikt Geplaatst: 28 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2005 (bewerkt) ¤ Is het sloom? Ik heb het bij een vriend gespeeld en daar waren de laadtijden van het beeld langzaam, maar dat zal wel aan mijn vriends xbox liggen want hij heeft er veel op staan. Maar hij zei dat het bij iemand anders best snel was. Bewerkt: 28 oktober 2005 door ikt Reageren
Gunslinger Geplaatst: 28 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2005 (bewerkt) Beste,Ik wil Grand Theft Auto: San Andreas op de Xbox kopen. Maar daarvoor wil ik een beetje informatie. Ik heb een paar vragen gemaakt: ¤ Is Grand Theft Auto San Andreas moeilijk te besturen op de Xbox? ¤ Zijn er vele bugs in de spel? ¤ Is het sloom? ¤ Zijn er mooie graphics in het spel? ¤ Is het spel beter voor de Playstation 2 of voor de Xbox? Ik wou deze graag even weten. smile3.gif Alvast bedankt. smile3.gif Is Grand Theft Auto San Andreas moeilijk te besturen op de Xbox? Valt wel mee. Ligt eraan wat je gewend bent, natuurlijk. Ook al moet ik toegeven dat de besturing niet geniaal is op de XBox... Auto's besturen is net wat minder prettig op de XBox. Maar ik verzeker je, je kan er mee leven! De PS2 controls waren ook niet top of the top. Zijn er vele bugs in de spel? Ja. Maar die zitten ook veel in de PS2 versie en PC versie. Het zijn van die bugs die de gameplay niet bederven, maar de ervaring misschien wel. Denk hierbij aan muurtjes waar je doorheen kan lopen, en soms wat clipping problemen (Als CJ doodgaat, valt hij met zijn hoofd door een muur, mocht hij daar naast staan). Is het sloom? Laadtijden zijn niet echt kort te noemen. Oordeel zelf: PC: 30 seconden om savegame in te laden na starten van SA. En PS2: 60 seconden om savegame in te laden na het starten van SA. XBox: Blijkt vrij varierend, gemiddeld zo'n 40 - 50 seconden te duren. Laadtijden tussen gebieden zijn er niet, en een pand ingaan duurt ongeveer 2 - 4 seconden (zowel bij PS2, PC en XBox). Zijn er mooie graphics in het spel? Nee. Niet voor de XBox. Dat de PS2 versie qua graphics geen plaatje was, konden we verwachten. De PS2 kan SA net aan. Maar van de XBox zou je wel meer verwachten... Net iets beter dan de PS2 versie, maar de drawing distance is net zo slecht (en in mijn ogen is ie ook echt zwaar slecht!). De PC versie steekt qua graphics er boven uit, oo kal hoef je ook op de PC geen F.E.A.R. of Far Cry te verwachten. De drawing distance is op de PC het beste. Is het spel beter voor de Playstation 2 of voor de Xbox? De XBox heeft net iets betere graphics als de PS2 versie, maar daar moet je het echt niet voor doen! Verder is er de mogelijkheid op de PC en XBox om MP3's in te voegen. Dat is opzich wel een voordeel, in vergelijking met de PS2 versie. Over het algemeen is de conclusie dat de XBox versie minder goed is als de PS2 versie. Maar vaak berust deze uitspraak op het feit dat de XBox qua graphics beter kan. Maar om ook mijn oordeel te geven, kies voor de PS2 versie, als je kiest tussen PS2 en XBox. Jammer van die MP3 functie, maar ja, er zijn elf radiozenders in het spel... Even een lijstje: 1. PC: Betere drawing distance, instelbare graphics. Als de graphics hoog staan, ziet het er best gelikt uit (niet aan spellen aan F.E.A.R. denken!). 2. PS2: Betere controls in vergelijking met XBox. 3. XBox: Niet echt goede controls, graphics kunnen beter. Bewerkt: 28 oktober 2005 door Gunslinger Reageren
Gangsta Geplaatst: 28 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 28 oktober 2005 Bedankt Gunslinger. Maar ik kan niet kiezen. GTA San Andreas voor de Xbox of Playstation 2. Het voordeel van de Xbox is dat je geen memorycard nodig hebt. Verder weet ik het niet. Reageren
Zany Geplaatst: 28 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2005 Graphics op de Xbox zijn ook mooier. K heb m zelf en vind m mooier als op de PS2, zelf heb k weinig bugs ondekt. Maar k zou m eerder op Xbox kope als op PS2. Besturing werkt ook fijn. Reageren
Gunslinger Geplaatst: 29 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2005 Dit had ik zien aankomen: verdeelde meningen. Hier wordt jij dus niet wijzer van... Weet je wat je het beste kunt doen? Eerst de PS2 versie proberen, daarna XBox versie. Ik weet dat je bij veel winkels maar 1x mag ruilen, maar er zijn uitzonderingen. Misschien mag het als je zegt dat je wil kijken welke heb beste bevalt. Het voordeel aan de XBox is inderdaad geen memorycard. Maar dan kom je weer bij meningen uit. Ik vind een memory card bijvoorbeeld fijner. Je kan hem mee nemen naar een vriend, om daar verder te spelen. Aan de andere kant: het is weer 30 euro. Je zult gewoon echt een eigen keus moeten maken. Een poll heeft ook geen zin, aangezien de XBox versie gewoon veel minder verkocht wordt dan de PS2- en PC versie. Dan is het logisch dat er minder stemmen voor de XBox komen... Reageren
Gangsta Geplaatst: 29 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 29 oktober 2005 Je hebt gelijk. Een vriend heeft ze op de Xbox en Playstation 2. Daar ga ik het wel vragen. Reageren
Rekam Geplaatst: 29 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2005 Je kan ook de spellen huren en ze uittesten op de Xbox en PS2. Ik vind (mijn mening) de versie voor PS2 en PC beter dan Xbox. Dit zal wel komen omdat ik geen Xbox heb. Maarja... Huur ze eens en test ze uit, zou ik zeggen. Reageren
Gangsta Geplaatst: 29 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 29 oktober 2005 Ik heb geen Xbox, en mijn Playstation 2 is kapot. Ik ga toch voor de Xbox. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.