the Vice Angel Geplaatst: 3 januari 2004 Rapport Geplaatst: 3 januari 2004 Kan iemand mij vertellen waar ik een dff schrijf programma kan downloaden ik wil namelijk auto's gaan maken alleen kan ik geen 3d programma vinden! Een programma dat bestanden van Z modeler omzet in dff bestanden helpt ook! Reageren
djbob Geplaatst: 3 januari 2004 Rapport Geplaatst: 3 januari 2004 Je kan ook Z modeller gebruiken om bestanden te exporteren! In het menu staat File---->>Export . Klik op export om het te exporteren tot DFF! Reageren
Joriz Geplaatst: 3 januari 2004 Rapport Geplaatst: 3 januari 2004 Z moddeler kan je downloaden in onze download database. http://www.gtagames.nl/downloads Reageren
angelo Geplaatst: 5 januari 2004 Rapport Geplaatst: 5 januari 2004 (bewerkt) ja in de database EDIT DOOR DJBOB: ANGELO NOG 1 MAAL ZO EEN ONNODIG BERICHTJE EN JE ZAKT IN JE RANG ! EDIT DOOR Joriz: Ik snap je humor niet angelo. Je kan volgensmij niet lager in rang want je hebt al de laagste rang Bewerkt: 5 januari 2004 door Joriz Reageren
angelo Geplaatst: 6 januari 2004 Rapport Geplaatst: 6 januari 2004 weet ik en dat geeft niet Reageren
Don Falcone Geplaatst: 27 januari 2004 Rapport Geplaatst: 27 januari 2004 Wrm gooi je hem er gewoon niet uit :lol: dit is ook een onnodig berichtje maar jah :unsure: Reageren
djbob Geplaatst: 27 januari 2004 Rapport Geplaatst: 27 januari 2004 wat jij nu net zegt, mr vercetty is niet zo erg onnodig. jij vraagt wat en angelo zette maar wat neer zonder na te denken :ph34r: En ik kan geen users kicken, dat kan alleen JORIZ Reageren
Joriz Geplaatst: 27 januari 2004 Rapport Geplaatst: 27 januari 2004 wat jij nu net zegt, mr vercetty is niet zo erg onnodig. jij vraagt wat en angelo zette maar wat neer zonder na te denken :ph34r: En ik kan geen users kicken, dat kan alleen JORIZ Als die nog wat doet wat zo zinloos is wordt hij NOOB en heeft hij -50 berichten. Dus effe normaal gedragen op het forum! Reageren
Arjen Geplaatst: 1 februari 2004 Rapport Geplaatst: 1 februari 2004 Waar staat die z-modeller in de database dan? Hep um nog niet gevondne :unsure: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.