Crappy-Apple Geplaatst: 28 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2005 ik heb een groot probleem ik weet niet hoe ik auto's moet installeeren !!!!! ik doe het zo : download het sla het op in programma filles-->rockstar games -->sa-->data-->map-->v.mod(ofzo..) en dan pak ik het uit in: programma filles-->rockstar games -->sa-->data-->map-->v.mod(ofzo..) WAT DOE IK FOUT ZEG HET A.U.B ps: ik ben nog maar 11 dus niet te moeilijke uitleg Reageren
Wauzie Geplaatst: 28 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2005 Hallo, je doet het inderdaad fout, dit is wat je moet doen: -Pak de rar file uit zodat je een aantal bestanden krijgt, dat zijn minimaal een TXD en DFF file (die heten naar de wagen). -Open het bestand GTA3.img met de IMGtool 2.0 en druk op F2 zodat de zoekfunctie wordt geopend. Typ de naam van de DFF in (de auto model) -Verwijder het bestand en druk op F3 om het volgende bestand te zoeken, de txd, verwijder die ook. -Druk nu op Ctrl+A en voeg een voor een de TXD en de DFF toe. -Ga naar commands -> Rebuild Archive. Dit was het. Succes. Reageren
Crappy-Apple Geplaatst: 28 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 28 oktober 2005 sorry maar ik begrijp er niets van ik heb geen img en vanales IK BEN NOG MAAR 11 HOOR hoe doe je het met winrar !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Reageren
Upstream Geplaatst: 28 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2005 hoevaak deze vraag wel niet is gesteld winrar is een programma waarmee jij de map die je gedownload heb kan openen (aangezien jij "uitpakken in: " doet heb je dat al) dan download je imgtool hier voor de rest moet maar deze tutorial volgen. hij gaat wel over vice city, maar bij san andreas werkt het hetzelfde Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.