mym Geplaatst: 21 november 2005 Rapport Geplaatst: 21 november 2005 behalve naar de kl*te kikker van jamba die we allemaal geweldig vinden niet dus kijk ik naar: mythbusters brainiac american chopper occ gamekings spongebob soms jensen want daar is geen reet meer aan greatest ever top gear en wat ik zeker niet kijk is tmg mtv de boks en talpa Reageren
nick Geplaatst: 25 november 2005 Rapport Geplaatst: 25 november 2005 Top Gear Mythbusters Stargate SG1 En nog van alles en nog wat. Reageren
Blizz Geplaatst: 26 november 2005 Rapport Geplaatst: 26 november 2005 (bewerkt) gamepower wittekerke familie nieuws (af en toe) saai é Bewerkt: 26 november 2005 door Gta-gamertje Reageren
rick15465 Geplaatst: 27 november 2005 Rapport Geplaatst: 27 november 2005 GAMEKINGS OWNT Ben ik mee eens.En ik kijk naar THe sipmsons Reageren
Yohan Geplaatst: 27 november 2005 Rapport Geplaatst: 27 november 2005 (bewerkt) Ik kijk de volgende programma's - Buffy the Vampire Slayer - 24 - CSI - CSI Miami - CSI NY - Las Vegas - Joan Of Arcadia - King Of Queens - Charmed - Lost - Gamekings - The O.C - Spider-Man - Jensen ^^ Dit zijn wel de meest bekeken proggies op mijn Tv.. Bewerkt: 27 november 2005 door Yohan Reageren
The Italian Geplaatst: 27 november 2005 Rapport Geplaatst: 27 november 2005 (bewerkt) Gamekings Tmf clips Mtv die grappige series zoals MADE Eurosport(VOETBAL) De Wedstrijden Las Vegas 24 Top Gear Orange County Choppers en nog meer Bewerkt: 27 november 2005 door The Italian Reageren
Wesley Geplaatst: 27 november 2005 Rapport Geplaatst: 27 november 2005 Ik zal mijn lijstje wel effe sammenvatten! : Cartoon Networks Canal + Nickelodeon Discovery Hallmark Eurosport Eurosport 2 RTL 7 RTL 4 RTL ( Duitsland ) BBC 1-2-3 ( England ) Wesley_GTA Reageren
X-TX Geplaatst: 23 februari 2006 Rapport Geplaatst: 23 februari 2006 (bewerkt) Ik zal mijn lijstje wel effe sammenvatten! : Cartoon Networks Canal + Nickelodeon Discovery Hallmark Eurosport Eurosport 2 RTL 7 RTL 4 RTL ( Duitsland ) BBC 1-2-3 ( England ) Wesley_GTA Zijn dat niet gewoon alle zenders die jij op je tv hebt? En als dat zo is, Canal+ zuigt als ik weet niet wat. Elke week hetzelfde film. Wij hadden het op proef voor 2 maande, nou. Ik heb misschien maar 2 goede films gezien. Maar, ik kijk - als ik tv kijk - naar Discovery, National Geographic en Animal Planet. Dat zijn ze, en een keer in zoveel tijd naar Eurosport als X-Games komen. Alle andere zenders zijn voor mij niet leuk, series etc allemaal rommel en elke keer maar weer huilen en schreeuwen, huilen en ruzie vooral bij GTST. Elke keer, elke keer is er wel iemand die ruzie heeft, en iemand die gaat huilen. Rome leek mij wel leuk, maar geen tijd voor. Ik volg wel een andere serie, dat komt niet op tv maar is op dvd verkrijgbaar. Het heet PROPS en is gewoon elke keer een hele grote groep bmx-ers die op toer gaan en lol maken. Sommige gaan 1 keer mee, of voor de eerste keer maar andere elke keer. Je ziet dan niet alleen bmx-en maar ook andere dingen. Zo werden ze een keer gepakt door bewaker (vrouw) bij een gebouw waar ze niet mochten komen, nog geen 15 minuten later lag zij op de grond en kwam er andere vent aan met camera en 1 pakte de camera af en smeet hem op de grond en die vent schreeuwen dat die camera duur was... En er zit altijd wel een vent bij die gewoon niet bij hoord. Hij kan wel bmx-en maar klopt gewoon niet. Bij de laatste PROPS was het een dronken vent en die zag je altijd met een fles, zelfs bmx-en deed hij met een vles in zijn hand. En dan zou je gewoon verwachten dat hij een keer op zijn bek gaat he? Dat gebeurde ook. Zo'n dvd kun je kopen alleen in Amsterdam bij SoulCycle. En kost tussen de 25 en 35 Euro. - Verder, geen tv voor mij. Nieuws lees ik wel op internet, en de rest download ik wel. Bewerkt: 23 februari 2006 door X-TX Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 23 februari 2006 Rapport Geplaatst: 23 februari 2006 Deze programma´s komen helaas niet meer op tv, maar ik blijf er wel trouw aan: Buffy the Vampire Slayer Angel Charmed Dukes of Hazzard Deze programma´s kijk ik die wel op tv zijn: Flodder Het Zonnetje in Huis Married with Children Reageren
Colonel Cortez Geplaatst: 24 februari 2006 Rapport Geplaatst: 24 februari 2006 Mijn lijst ziet er zo uit King of Queens Raymann is laat Undercover Nederland Peter R de Vries misdaadverslaggever TMF De Smaakpolitie Wat je eet ben je zelf Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.