Jump to content

GTA PSP US versie


predaking

Recommended Posts

Hoi,

Weet iemand een winkel in Den Haag ofzo of op internet in Nederland waar ik de US import versie kan krijgen op een snelle manier???

Ik ben dat wachten spuugzat!!!!!

IK WIL SPELEN!!!!!!

als ik dat wist zou ik hem zelf kopen en spelen, maar dan hier in gelderland

Link to comment
Delen op andere websites

OMG, er is net een topic aangemaakt van iemand die de us versie heeft gekocht, kan je het in dat topic niet vragen?

kijk hier eens naar:

Ik had geen zin om nog langer te wachten dus ik heb een US versie gekocht bij de Nedgame in Groningen.

Hier is het topic:

http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=17185&st=15

OMG,

das nedgame zit nie in de randstad

Link to comment
Delen op andere websites

Het verschil is inderdaad niks. Maar het gaat meer techisch. De Europese PSP kan geen Amerikaanse games spelen, en de Amerikaanse PSP geen Europese games.

Verder is alles hetzelfde. Het is niet bij elk spel zo dat elke regioversie hetzelfde is. In Gran Turismo 4 bijvoorbeeld, zitten in de Europese versie wat extra auto's. De Duitse GTA: SA is gecensureerd. Je kan er geen mensen beroven, en er is geen bloed. Zo kan ik er nog wel een paar opnoemen.

Maar het komt er op neer dat GTA: LCS gelijk zal zijn, ongeacht welke versie je hebt.

Gunslinger

Bewerkt: door Gunslinger
Link to comment
Delen op andere websites

Het verschil is inderdaad niks. Maar het gaat meer techisch. De Europese PSP kan geen Amerikaanse games spelen, en de Amerikaanse PSP geen Europese games.

Dus als je een Europese PSP hebt, kan je de US versie van LCS niet spelen, of wel? :?

Link to comment
Delen op andere websites

Dus als je een Europese PSP hebt, kan je de US versie van LCS niet spelen, of wel?

Zeker wel, ik heb zelf de Amerikaanse Gta:Lcs en een EU psp, en het werkt perfect.

Volgens mij is er geen Enkel verschil tussen de Amerikaanse en de Europese Gta.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...