need my speed Geplaatst: 29 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2005 (bewerkt) Wat vinden jullie de leukste gang om tegen te vechten? Van level 1 maakt het me niet uit, daar hebben ze alleen maar een pistool, maar van level 2 vind ik de Rednecks met hun Molotov Cocktail en de SRS met hun Vlammenwerper het leukst, uit level 3 de Zaibatsu met Silenced Machineguns en Bazooka's en de Maffia met hun Geweren. Hier een lijst met alle gangs en hun wapens: Lvl 1: -Yakuza, Pistool -Zaibatsu, Pistool -Loonies, Pistool Lvl 2: -Rednecks, Pistool, Machine Gun, Molotov Cocktail -Zaibatsu, Pistool, Machine Gun, Dual Pistol -SRS, Pistool, Machine Gun, Vlammenwerper Lvl 3: (hier twijfel ik) -Krisnha, Pistool, Molotov Cocktail, Vlammenwerper -Russian Maffia, Pistool, Machine Gun, Geweer -Zaibatsu, Pistool, Silenced Machinegun, Bazooka Bewerkt: 29 oktober 2005 door need my speed Reageren
maarte41 Geplaatst: 29 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2005 IN level 1 de zaibatsu omdat ik hun naam zo leuk vind. In level 2 de rednecks omdat het zo leuk is met de molotov coctails. In level 3 maakt het me niet uit. Reageren
Girl Geplaatst: 29 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2005 In level 1: De Zaibatsu omdat ik ze haat Level 2: De Rednecks omdat ze molotovs hebben Level 3: De Zaibatsu: Als ze doodgaan dan krijg je hun Rocket Launcher en ik haat ze. Reageren
Enigma101 Geplaatst: 30 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2005 1 lvl : Loonies grappige naam :P en heben coole wagentjes . 2 lvl : SRS i love flamethrower. 3 lvl : Krishna :" i love flamethrower". Reageren
scorpia Geplaatst: 3 november 2005 Rapport Geplaatst: 3 november 2005 lvel 1 de yakuza omda da ze stomme missies ebbe level2 de SRS voor un vlammenwerper level 3 de Krishna omda da idiote zijn Reageren
VforV Geplaatst: 20 november 2005 Rapport Geplaatst: 20 november 2005 Level 1: Zaibatsu (Ik kan ze nie af) Level 2: Rednecks (molotofs) en Zaibatsu (zelfde als level 1) Level 3: Alledrie, maar de Zaibatsus zijn moeilijk met hun bazookas. Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 20 november 2005 Rapport Geplaatst: 20 november 2005 Lol maakt mij niet uit, zodra ik een maffia zie pak ik een wapen en leg ik ze om Reageren
bas1313133 Geplaatst: 22 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2006 elke gang zolang ze maar terugkomen met grofgeschut Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.