Gangsta Geplaatst: 29 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2005 Beste, Kan de Normale Xbox DVD's afspelen? Nog een vraag: Omdat mijn Playstation 2 kapot werd wou ik een nieuwe kopen, maar ik ben aan het twijfelen. Is een Xbox beter dan een Playstation 2? Ik wou San Andreas op de Xbox of Playstation 2 kopen, maar ik kan niet kiezen welke consool ik moet kopen. Playstation 2 voordelen: - Kan DVD's afspelen - Muziek afspelen - Natuurlijk ook Games afspelen Playstation 2 nadelen: - Je moet een memory card erbij kopen Xbox voordelen: Ik weet niet of je DVD's kan afspelen, maar zou leuk zijn. Ik weet niet of je muziek kan afspelen, maar zou leuk zijn. - Je hoeft geen memory card te kopen. Xbox nadelen: - Dus: Wat moet ik kopen, een Xbox of Playstation 2? Kan een Xbox ook DVD's en muziek afspelen? Alvast bedankt. Reageren
Gangsta Geplaatst: 29 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 29 oktober 2005 Ik wil graag alleen een Xbox of Playstation 2. Geen andere consool. Reageren
Juice Geplaatst: 29 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2005 Ik zou wachten tot de PlayStation 3 uit is. Misschien komt daar ook GTA SA wel op? Reageren
Gangsta Geplaatst: 29 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 29 oktober 2005 Ik wil graag alleen één Xbox, of een Playstation 2. Ik wil geen PS3, of een Xbox 360. Heb het geld er niet voor. Reageren
Dizzee Geplaatst: 29 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2005 (bewerkt) Ik kan je gerust stellen, de xbox kan en muziek afspelen, en dvd's afspelen. check ook dit: xbox Dus ik neem aan van wel. edit* Geen probleem, gangsta. Bewerkt: 29 oktober 2005 door Dizzee Reageren
Juice Geplaatst: 29 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2005 hahaha oke nou ja dan zou ik toch eerder kiezen voor een PlayStation 2 Reageren
Gangsta Geplaatst: 29 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 29 oktober 2005 Héél Héél Héél erg bedankt Dizzee. Ik ga over een maandje of 2 zeker een Xbox kopen. Reageren
Stino Geplaatst: 29 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2005 Héél Héél Héél erg bedankt Dizzee.Ik ga over een maandje of 2 zeker een Xbox kopen. Ik wil er nog aan toevoegen dat je de goeie keu gemaakt hebt, niet om de ps2 af te kraken, ik heb zelf ook een xbox, ook een beetje laat gekocht, maar ik moet zeggen dat ik er nog geen seconde spijt van heb, DVD's, Games, Muziek, alles kun je doen, en met een speciaal programmatje kun je ze ook op de harde schijf van de xbox zetten Reageren
Gangsta Geplaatst: 29 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 29 oktober 2005 Maar stel hé, ik koop een Xbox. Worden er dan nog spellen ervoor gemaakt als de Xbox 360 komt? Reageren
Juice Geplaatst: 29 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2005 ik denk het wel maar aangezien ze nu ook geen spellen meer maken voor de PS 1.... Reageren
Gangsta Geplaatst: 29 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 29 oktober 2005 Tjah, maar de Playstation 1 was ook geen echte grote consool. De nieuwste games konden daar natuurlijk niet op komen omdat het erg zwak is. De Xbox is nog bepaald wel sterk. Reageren
Juice Geplaatst: 29 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2005 ja daar heb je gelijk in... phew wat een moeilijke topic zeg hahaha Reageren
Damos Geplaatst: 2 november 2005 Rapport Geplaatst: 2 november 2005 Ik zou wachten op een ps3 die is nog beter. Reageren
Froop Geplaatst: 2 november 2005 Rapport Geplaatst: 2 november 2005 Maar stel hé, ik koop een Xbox.Worden er dan nog spellen ervoor gemaakt als de Xbox 360 komt? Ik heb een tijdje terug gehoord dat er xbox games tot 2007 werden gemaakt. Dus dat duurt nog een tijdje. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.