Jump to content

Kan een DVD op de Xbox?

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb zelf een Xbox dus ik kan het je zo vertellen :)

Je kan wel DVD's af spelen maar daarvoor met je een DVD kit kopen (dat is een ding die je in je controller aanstluiting doen) en dan krijg je een afstands bedining die naar de ding in je controller poort zend en dan kun je DVD's kijken Let op! geen SVCD's of andere shit!!!! en je kan er orgineele muziek CD's in doen

Geplaatst: (bewerkt)

waar is dat ding eigelijk te koop? ik keb em bvolgensm ij voor 30 euro wel is zien liggen bij media markt, maar zijn er ook anderen winkels?

Bewerkt: door Mr. Vriecetti
waar is dat ding eigelijk te koop? ik keb em bvolgensm ij voor 30 euro wel is zien liggen bij media markt, maar zijn er ook anderen winkels?

Mediamarkt is zeker de duurste niet, dus je hoeft niet te verwachten dat je hem ergens anders veel goedkopen zult vinden.

Bij Otto (online store) is hij te koop voor 25 euro. Plus 4,50 verzendkosten kom je toch op 29,50 euro uit.

Bij de Free Record Shop kost hij 29,99 euro.

Verder is de kit waarschijnlijk wel te koop bij de betere gamewinkels.

Bewerkt: door Gunslinger
  • 3 weken later...
Geplaatst:

Koop een X-BOX :Y

Waarom? als je GTA SA wilt, kan je maar beter een X-BOX kopen i.p.v. een PS2, want iemand uit mijn school heeft een PS2 en hij zegt dat GTA SA eigenlijk te zwaar is voor PS2, maar niet voor X-BOX.

Aan jouw de keuze :)

:engel:

Geplaatst:

Waarom? als je GTA SA wilt, kan je maar beter een X-BOX kopen i.p.v. een PS2, want iemand uit mijn school heeft een PS2 en hij zegt dat GTA SA eigenlijk te zwaar is voor PS2, maar niet voor X-BOX.

mijne ps2 = 5,5 jaar en hij kan gta sa spelen als of het een nieuwe is. als je een nieuwe ps2 koopt , die kan dat ook gerust aan ;)

ik heb nog niemand horen klacht dat ps2 gta sa niet goed aan kan ;)

Geplaatst:

Dit heb ik nog nooit gehoord. In de PS2 van 5 jaar terug is hetzelfde als die van nu. Dan zou het moeten betekenen dat ze 5 jaar terug beter waren? Ik zou het persoonlijk eerder andersom verwachten. Volgens mij klopt het niet wat je zegt.

Geplaatst:

Ik zou toch eerder kiezen voor de PS2.

In mijn ogen komen er mooiere spellen uit voor de PS2.

Bijvoorbeeld: Metal Gear Solid reeks.

Gran Turismo 4.

En zo zijn er nog wel wat mooiere spellen.

De controller vind ik persoonlijk van de PS2 fijner in de hand liggen dan die van de X-Box.

De Ps2 is veel kleiner en Compacter dan de X-box.

En je kunt zelfs ook een harde-schijf in je PS2 zetten.

Maar die moet je via Japan inporteren.

Mijn keuze zou naar de PS2 gaan.

Geplaatst:

De ps3 komt helemaal niet meer uit (heb ik ergens gelezen) omdat de 360 de ps3 gewoon wegblaast

XBOX is tha best

Cheers

Tales

De ps3 komt helemaal niet meer uit (heb ik ergens gelezen) omdat de 360 de ps3 gewoon wegblaast

XBOX is tha best

Cheers

Tales

Hoe kom je daarbij? Ookal was hij beter, de PS3 zal toch uitkomen. ;)

En als ik het bericht lees in dit topic, ben ik daar nog niet zo zeker van dat XBox360 de beste is. :puh:

Bewerkt: door Dizzee
Geplaatst:

XBOX is tha best

Cheers

Tales

je verdraaid je eigen woorden

door de cell is PS3 bijna 2 keer sterker, dus ps3 zal meer mogenlijkheiden bieden ;)

het zou me niet verwonderen dat we meer dingen gaan kunnen doen terwijl we gamen zen .

Geplaatst:

mijne ps2 = 5,5 jaar en hij kan gta sa spelen als of het een nieuwe is. als je een nieuwe ps2 koopt , die kan dat ook gerust aan ;)

ik heb nog niemand horen klacht dat ps2 gta sa niet goed aan kan ;)

Ik had ook een PS2. Een van de eerste. En men GTA SA deed er ook maar raar op. Want ik heb SA zelfs hernieuw moeten kopen. Want PS2 Was uitgeschoten met lezen. Men spel was een grote kras op. En PS2 deed het niet meer. Toen kocht ik me een smalline PS2 en alles ging goed. En die doet het nu nog. Ik denk idd wel dat de allereerste PS2's het erwel moeilijk met hadden met SA.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...