Ice Cold Killa Geplaatst: 29 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2005 Hier een lijstje: [b]Half-Life 2:[/b] [b]Doom 3:[/b] [b]Quake 4:[/b] [b]F.E.A.R.:[/b] [b]Serious Sam II:[/b] [b]Call Of Duty 2:[/b] [b]Postal 2:[/b] De beste shooter uit dit lijstje: De slechtste shooter uit dit lijstje: Reageren
Stino Geplaatst: 29 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2005 Half-Life 2: Ongelooflijke vette shooter, deze krijgt een 9.2 van mij Doom 3: Niet mijn smaak, maar toch een 8 Quake 4: Weer heeerlijk knallen, een 9 F.E.A.R.: Nog niet gespeeld, maar zo te zien ook weer rond de 9 Serious Sam II: Niet gespeeld Call Of Duty 2: Zó vet, deze gaat richting 9.5 denk ik Postal 2: Onbekend De beste shooter uit dit lijstje: CoD 2 De slechtste shooter uit dit lijstje: Serious Sam II Reageren
Juice Geplaatst: 29 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2005 hoe kun je die nou als slechtste shooter kiezen als je hem nog niet hebt gespeelt? Reageren
Stino Geplaatst: 29 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2005 hoe kun je die nou als slechtste shooter kiezen als je hem nog niet hebt gespeelt? Omdat de rest niet eens tot slecht behoort Reageren
BeatboxGamer Geplaatst: 2 november 2005 Rapport Geplaatst: 2 november 2005 Half-Life 2: Een zeer goede shooter. Een van de beste van deze tijd. Doom 3: Wel grappig. Niet bijzonder maar eentonig. Quake 4: Ziet er goed uit nooit gespeeld. F.E.A.R.: Heel goed spel. Echt perfect Serious Sam II: Leuke spel. Beetje TE voor mij maar zeker niet onaardig. Call Of Duty 2: Jaaa deze is zo goed. Ik moet deze hebben! Postal 2: Ken ik niet.. Beste is zeker wel COD 2. En de slechtste is Doom3. Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 2 november 2005 Rapport Geplaatst: 2 november 2005 Half-Life 2: Nooit echt gespeeld: lijkt mij wel een mooie game. Doom 3: Mooie enge shooter. Jammer genoeg niet op PS2 verkrijgbaar. Quake 4: Ik heb gehoort dat dit niet zo'n hele mooie game is. F.E.A.R.: Zoals ik heb gelezen is dit echt een topper. Ook heel eng heb ik gehoort. Serious Sam II: Onbekend bij mij. Call Of Duty 2: Ook wel een mooie schietspel. Verder heb ik deze ook niet echt gespeeld. Postal 2: En deze is ook onbekend bij mij. De beste shooter uit dit lijstje: F.E.A.R. De slechtste shooter uit dit lijstje: Serious Sam II Reageren
Dizzee Geplaatst: 2 november 2005 Rapport Geplaatst: 2 november 2005 (bewerkt) Half-Life 2: Een goede shooter, maar toch niet echt mijn stijl... Doom 3: Best eng ja, maar na een tijdje gespeeld te hebben, heb je het toch wel gezien. Quake 4: Quake3 + een upgrade, maar daarom niet minder leuk als de vorige quake, leuke game. F.E.A.R.: Singleplayer bevalt me niet echt, multiplayer daarentegen is top. Serious Sam II: Zeer goed game, verstand op nul en knallen maar. Call Of Duty 2: Zeer mooie en leuke shooter, goed graphics. Multiplayer is fantastisch. Postal 2: Onbekend De beste shooter uit dit lijstje: Serious Sam II De slechtste shooter uit dit lijstje: Doom3, Postal 2 niet bijgerekend... Bewerkt: 2 november 2005 door Dizzee Reageren
henk_jan Geplaatst: 2 november 2005 Rapport Geplaatst: 2 november 2005 Half-Life 2:Zeker een hele goede shooter Doom 3:niet mijn stijl! Quake 4:nog niet gespeeld...lijkt me ook niet leuk F.E.A.R.:Serieus eng!! top Serious Sam II:niks voor mij. Call Of Duty 2:Superrr die moet ik hebben Postal 2:een leuke shooter je kan het net zo grof maken als je zelf wilt. Beste: Call of Duty 2 Slechtste: Doom3.... Reageren
arnie Geplaatst: 2 november 2005 Rapport Geplaatst: 2 november 2005 (bewerkt) Half-Life 2:Zaalig spel, heb hem al eens gespeeld bij een vriend. Doom 3:Deze heb ik, het is wel een cool spel maar word wat afgezaagd Quake 4:Nog nooit echt gespeeld maar al wel goede dingen van gehoord F.E.A.R.:wel een goed spel, van sierra als ik me niet vergis Serious Sam II:ik heb de demo ervan gespeeld, echt een coole shooter met zaalige guns Call Of Duty 2:top spel, echt GOED! Postal 2:ken ik niet... Beste spel: mmm call of duty slechtste spel: doom 3 Bewerkt: 2 november 2005 door arnie Reageren
rick15465 Geplaatst: 2 november 2005 Rapport Geplaatst: 2 november 2005 (bewerkt) Half-Life 2:Prachtig spel alleen door steam word het verpest een 9/10 Doom 3:Woehoe 10/10 prachtige graphics Quake 4:Mhaw het gaat wel een 8/10 F.E.A.R.:nog zo'n goede 9,5/10 Serious Sam II:nooit gespeeld Call Of Duty 2:Het gaat wel een 8/10 Postal 2:nooit van gehoord De beste shooter uit dit lijstje:DOOM 3 De slechtste shooter uit dit lijstje:quake 4 afgezaaid maar blijft leuk Bewerkt: 2 november 2005 door rick15465 Reageren
Damos Geplaatst: 2 november 2005 Rapport Geplaatst: 2 november 2005 Half-Life 2:wel cool maar niet echt wat ik zou kopen 8/10 Doom 3: wel gaaf (is tocch met die monsters)?9/10 Quake 4: nooit van gehoord F.E.A.R.:deze is echt goed 9,5/10 Serious Sam II: slecht is niet zo mooi 6/10 Call Of Duty 2:dit is wel een mooi spel 8/10 Postal 2:wat is dit voor een spel Reageren
Velaro Geplaatst: 2 november 2005 Rapport Geplaatst: 2 november 2005 Half-Life 2:Echt een heel leuk spel,al gespeeld bij een vriend;9.5/10 Doom 3:Best wel griezelig;8.5/10 Quake 4:Nooit van gehoord F.E.A.R.:Wat is dit ? Serious Sam II:Ken ik niet Call Of Duty 2:Leuk spel ! 9/10 Postal 2:Ken ik niet De beste shooter uit dit lijstje:Half-Life 2 De slechtste shooter uit dit lijstje:Doom 3 Reageren
.Maze. Geplaatst: 2 november 2005 Rapport Geplaatst: 2 november 2005 Half-Life 2: Absoluut hele vette game, heel veel plezier aan beleefd, alleen speel ik het nou nooit meer. Doom 3: Vette shooter, maar die zombies e.d vindt ik zo saai, ik hou meer van het realistische Quake 4: Opzich wel vet F.E.A.R.: Ook hele vette game, wel eng met dat meisje Serious Sam II: Saaaaaaaai Call Of Duty 2: Deze wordt zo ongelooflijk vet, ik hou zoiezo al van oorlogshooters Postal 2: Onbekend De beste shooter uit dit lijstje: CoD 2 De slechtste shooter uit dit lijstje:Serious Sam 2 Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 3 november 2005 Rapport Geplaatst: 3 november 2005 (bewerkt) Half-Life 2:Erg vette game.Speel het zelf ook en ben veel aan het oefenen. Doom 3:Veel over gehoord. Quake 4:Goede game.Zijn leuke dingen mee te doen. F.E.A.R.:Zeer goede game.Heb de SP/MP demo gespeeld en zag er heel mooi uit. Serious Sam II:Onbekend Call Of Duty 2:Zeer Goede game hoord echt alleen maar positieve reactie's Postal 2:Onbekend De beste shooter uit dit lijstje:F.E.A.R. denk ik toch maar De slechtste shooter uit dit lijstje:/ zijn allemaal goed Greetz GizmO Bewerkt: 3 november 2005 door ~> GizmO <~ Reageren
commando Geplaatst: 10 november 2005 Rapport Geplaatst: 10 november 2005 Half-Life 2:erg leuk spel maar nog nooit zelf gespeeld Doom 3:ik ben niet zo fan van dit soort spellen Quake 4:idem F.E.A.R.:lijkt mij een tof spel. Serious Sam II:maf spel;het lijkt mij niet zo'n leuke game. Call Of Duty 2:mega spel als dit spel uit is weet ik 100% zeker dat ik hem ga kopen Postal 2:lijkt mij niet zo'n toffe game. De beste shooter uit dit lijstje:COD 2 De slechtste shooter uit dit lijstje:Quake 4 :td: :td: :td: COMMANDO Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.